1

Onderwerp: nagemaakt pompoenmuizenhuisje van Eline

Ik vond het muizenhuisje van Eline zo leuk dat ik deze, met tips van haar, heb nagemaakt. Hij is lang zo mooi niet als van Eline, maar het was erg leuk om deze te maken. Blijkt maar weer wat een natuurtalent Eline is :) !

Ik heb de taart gevuld met botercrememix en bevroren fruit. Helaas zakte de taart steeds verder naar achteren :s . Komt dit door het ontdooien van het fruit? Heeft iemand daar ervaring mee? Tips zijn dus welkom. Volgende taartje hopelijk weer meer op eigen inspiratie.
Eline nog bedankt!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3SK6NIVG-D.jpg

2

Re: nagemaakt pompoenmuizenhuisje van Eline

Aaaah wat schattig!

3

Wat een schatje!
Ik heb er niet echt verstand van, maar gebruik regelamtig bevroren rood fruit voor de fruithapjes van mijn zoon, als dat ontdooid is wordt dat in ieder geval een soort smurrie, dus kan me voorstellen dat dat bij de taart ook wat problemen geeft.

4

Ik vind het heel mooi! Kan zeker naast die van Eline staan hoor!!!

Groetjes van Natascha!

5

ohhhhhh die is schattig!

6

Hoi Sandra!

Wat is ie GEWELDIG goed gelukt!! Super mooi! Lang niet zo mooi zegt ze dan!! :lol: Grapjas! Hij is toch helemaal perfect gelukt?? Ik vond het leuk om je te helpen, dus graag gedaan! Wat is dit toch een geweldig forum he? :Y Anders kwam ik iig niet verder dan een slagroomtaartje! :lol:

7

erg mooi!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda