1

Onderwerp: mijn allereerste taartje voor zoonlief

Eindelijk kan ik mijn eerste taartje laten zien,wat een werk....respect voor al jullie mooie bouwsels!!!!! :lol:

Dit was een carstaart voor mijn zoontjes verjaardag,ik vond persoonlijk het kapsel mooi hoog krijgen en het bekleden met een lap marsepein het lastigs....oh en om niet te vergeten het maken van botercreme....ik ging de poedersuiker mixen met roomboter en je raadt het al,alles was wit hahha...

graag jullie mening en opbouwende kritiek want ben zeker van plan nog meer taarten te gaan maken het werkt zeeeeer verslavend.

Groetjes,saskia

http://94.100.124.9/1173850001-1173900000/1173892901-1173893000/1173892907_5_74MG.jpeg

2

Re: mijn allereerste taartje voor zoonlief

Opbouwende kritiek? Wat dacht je van: vooral doorgaan! Want als dit je eerste taart is, belooft dat nog héél veel moois  :thumb: .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

dank je wel!!!Dat is heel positief,ik wil zeker doorgaan want vind het echt enorm leuk.Mijn volgende probeersel word een kersttaartje denk ik??!!Inspiratie genoeg hier....

Laat ik voorop stellen dat ik mijn inspiratie te danken heb aan al jullie mooie taarten en informatie van deze site!

4

Mooi hoor!! je zou niet zeggen dat het je 1e taart is :thumb:

5

hey!We zijn van hetzelfde bouwjaar ;-) hihi....dank je wel!

ik heb even naar jullie taartjes en cc`s gekeken erg mooi zeg!

Mooie taart hoor :thumb:  :thumb:
Om een hoog kapsel te krijgen, gewoon meer beslag in je bakvorm doen ;)

7

@madame gateau,ik heb speciaal zon bakvorm van wilton besteld want had in eerste instantie een springvorm opgehoogd met bakpapier maar dat wilde niet,4,5 cm. werd hij :-s maar nu toch 7,5 en dat vond ik voor nu hoog zat. Had overigens de tabel uit de webshop aangehouden bij mn tweede taart en dat ging prima.

Bedankt voor je tip (y)

8

mooi geboetseerd, knap!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

9

mooi gedaan.

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

10

e.b.m. schreef:

Opbouwende kritiek? Wat dacht je van: vooral doorgaan! Want als dit je eerste taart is, belooft dat nog héél veel moois  :thumb: .

Zo is dat, hij is super !!  :thumb:

11

:thumb:  supergoed gelukt!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

12

wow, je eerste taart?
Knap hoor dat je zo'n mooie taart hebt gemaakt. Ik vind je boetseersels ook erg mooi.

Groetjes Gerien

13

fantastisch, en dat voor n eerste!!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

14

Wat een mooie taart en ik kan bijna niet geloven dat dit je eerste taart is, zo goed al!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

15

Natuurtalentje, hoor!

Jacqueline

16

sasje1981 schreef:

oh en om niet te vergeten het maken van botercreme....ik ging de poedersuiker mixen met roomboter en je raadt het al,alles was wit hahha...

Ik mix eerst de boter helemaal los. Daarna de poedersuiker erbij en prak dan met een vork het geheel eerst goed door elkaar. Pas als al het poedersuiker door de boter opgenomen is, ga ik weer verder met de mixer. Scheelt een hele hoop wittigheid in de keuken :)

17

bedankt voor alle lieve en spontane reacties  :)

Nemesis ja zo heb ik het erna ook gedaan haha,was ook niet erg handig van mezekf. Bedankt voor je advies  :thumb:

18

Daar zal je zoontje wel heel erg blij mee geweest zijn !!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake