1

Onderwerp: Hoe bekleed je een taartje met witte fondant/marsp zonder vuiltjes?

Wij proberen al een tijdje een taart te bekleden met witte fondant of marsepein. We krijgen het niet voor elkaar deze te bekleden zonder dat er stofjes/vuiltjes zichtbaar zijn!

Heeft iemand hier iets voor? tips??

als je een mooie witte bruidstaart wilt maken ziet een vuiltje op de taart er natuurlijk niet uit! :s

Gr Kopje Cake

Re: Hoe bekleed je een taartje met witte fondant/marsp zonder vuiltjes?

ja daar zijn tips voor, als je even de zoekfunctie gebruikt vind je die :Y

Als je nieuw bent is het handig om de rubriekstitels en -omschrijvingen, de stcickies en eventueel wat topictitels in de rubriek te bekijken, zodat je je topic opent op de juiste plaats.
'over de site' is voor vragen over de technische kant van de site, niet voor de inhoudelijke kant

[move]---> bekleden

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Tipsytaartje bedankt!
Ben idd nieuw.....  :o
Ik ga het antwoord op mijn vraag proberen te vinden.

4

Je zult ongetwijfeld tips krijgen van ervaren baksters, maar als niet-bakster heb ik nog wel een paar tips:

1. Trek niet pluizige, witte kleding aan.
2. Zorg voor een schoon werkblad en schone handen.
3. Neem een bolletje fondant, rol dit door je handen (het neemt de  pluisjes van je handen op) en ga er daarna mee over je werkblad....
Je zult verbaasd zijn wat je nog weghaalt.....

Ik hoop dat je er iets aan hebt! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

5

En heb je alles gedaan wat Annelies zegt, zorg er dan voor dat je je handen na het wassen niet aan een donkere handdoek droogt :grr:

Dus ook het liefst een wiite handdoek/theedoek gebruiken. Ik was altijd tig keer m'n handen tussen door en echt je wilt niet weten hoe erg je handdoek/theedoek pluist op je witte taart :s

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.