1

Onderwerp: Kingdom Hearts verjaardagstaart

Beste allemaal,

Ik ben pas begonnen met het bakken en versieren van taarten. Mijn zoon wordt eind december 14 jaar en hij wil dolgraag een Kingdom Hearts taart.

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen. Hoe zal ik de taart aankleden en hoe ga ik dat doen enz. Kortom ik heb jullie hulp erg nodig!

Alvast hartelijk dank!

Groetjes,

Chris

2

Re: Kingdom Hearts verjaardagstaart

Hai Chris,
ik wist niet wat Kingdom hearts was dus ik heb het even opgezocht... sooowww pfff dat is niet niks. Is misschien het beste om met een puzzelplaatje te beginnen??? En dan een niet te ingewikkelde?
Als hij eind december jarig is dan zou ik echt nu al beginnen met de cake maken (en invriezen), het afsmeermengsel te maken, zodat je dat al hebt gedaan.
Misschien is kijken naar een vulling die je ook kan invriezen ook helemaal geen slecht idee.....

Of vragen of hij misschien toch niet een ander thema wil???

Succes in elk geval!!

3

Ik zou bij iemand met een foodprinter een plaatje van de Kingdom Hearts bestellen.

Je overige vragen zijn me niet echt duidelijk..  heb je wel eens eerder een taart bekleedt en gedecoreerd?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Hoi,

Dank jullie wel voor de reactie's. Ik heb wel eerder taarten gemaakt maar nog niet zo'n moeilijke als deze.
Vandaar dat ik jullie hulp vroeg!

Ik ga denk ik inderdaad een puzzelplaatje proberen!

Groetjes,

Chris