1

Onderwerp: Workshop Hello Kitty boetseren!

De laatste tijd krijg ik nogal wat mail hierover dus heb besloten een mini workshop hello kitty boetseren te gaan geven.
Twijfel nog of ik een heel tafareeltje zal geven of puur alleen hello kitty wat vinden jullie?
Dit is een voorbeeldje:

http://droomtaarten.vpweb.nl/375_500_csupload_26153166.jpg?u=492612323

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

2

Re: Workshop Hello Kitty boetseren!

ik vind het super cute!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

ik vind hem ook super. moet deze week ook een hello kitty boetseren

Happiness is a CAKE!!

:D Hij is leuk

5

Cutieeee!!!

6

Ze is schattig!

7

Mijn aandacht werd getrokken door de titel, want ik dacht "wie gaat er nou een workshop volgen, want Hello Kitty is toch zo ontzettend makkelijk ?" Maar goed, als iemand dat graag wil, prima natuurlijk.

Ik vind jouw voorbeeld een schattig jurkje aanhebben, maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind de verhouding niet kloppen. Kitty heeft een heel groot en breed hoofd en hele korte armpjes.

Als je een workshop gaat geven, zou ik wel een tafereeltje aanbieden,.

Groet, Jolanda

8

Jol321 schreef:

Mijn aandacht werd getrokken door de titel, want ik dacht "wie gaat er nou een workshop volgen, want Hello Kitty is toch zo ontzettend makkelijk ?" Maar goed, als iemand dat graag wil, prima natuurlijk.

Ik vind jouw voorbeeld een schattig jurkje aanhebben, maar mag ik eerlijk zijn? Ik vind de verhouding niet kloppen. Kitty heeft een heel groot en breed hoofd en hele korte armpjes.

Als je een workshop gaat geven, zou ik wel een tafereeltje aanbieden,.

Ik ben het wel met Jolanda eens, niet dat het makkelijk is..want dat is voor iedereen anders en juist dan is jouw workshop superhandig alleen zou ik ook eerst nog eens goed kijken naar HK want daar geef ik Jolanda wel gelijk in. Ik vind het ook mooier (maar dat is persoonlijk) wanneer de snorharen uitsteken ipv vastplakken.

Succes met je workshop, gaat zeker goedkomen!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

Ook ik ben het met Jolanda eens  :o

Denk dat je de ogen en het neusje ook iets lager moet doen.
En de oortjes mogen volgens mij ook een tikkie groter.
De snorhaartje zou ik even laten liggen om te drogen en dan kun je ze er zo leuk aanplakken of insteken.

Ik weet niet hoe lang de workshop is,anders zou ik er idd een leuk tafereeltje van maken.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!