Re: Annelies kun jij ons dit ook leren?
Ik zou ook graag op de reservelijst worden gezet. Voor beide data voor mij geen probleem.
but you may also be the world to one person."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Annelies kun jij ons dit ook leren?
Ik zou ook graag op de reservelijst worden gezet. Voor beide data voor mij geen probleem.
Beide data ok. Laat maar weten wat het is geworden.
haha, ik zie iets moois opbloeien... volgens mij kunnen er wel 3 dagen opgevuld worden straks
Oh wat gaaaaf!!!! Ik zoiu ook wel willen!! Dus als er nog eenplekje vrij is/komt dan hou ik me aanbevolen hoor
En als ik ook iets moet bakken dan roept u maar
Ik heb er even nog niet bij gezet of ik kan want de 14e kan annelies niet dus laten we eerst een datum kiezen die zij wel kan.
@Annelies... heel veel enthousiasme maar nog geen datum. Kan jij ons een datum geven ajb?
We komen er wel uit... Annelies heeft zoveel ervaring in dit soort dingen. 't Komt helemaal goed.
Mij lijkt de beste oplossing een datum dat Annelies kan en Heidemaris die uiteindelijk de topic gestart is lijkt mij wel zo eerlijk
Mij lijkt de beste oplossing een datum dat Annelies kan en Heidemaris die uiteindelijk de topic gestart is lijkt mij wel zo eerlijk
Tuurlijk
Ik kan elke door-de-weekse dag, behalve op dinsdag 14 december (dan heb ik een workshop).
Enne....de aanstichtster van deze topic hoort daar natuurlijk bij!!
Ik ben nooit van 'zet mij maar op de reservelijst', maar deze zijn echt te leuk!! Zelfs in Kerstsfeer
Dus... mag ik plz op de reservelijst??
Ik kan elke door-de-weekse dag, behalve op dinsdag 14 december (dan heb ik een workshop).
Nou Annelies dan lijkt me dat jij het beste met Heidemaris een datum prikt het liefst voor de kerst en een beetje zegt wat we zelf mee kunnen nemen
Welke data behoren tot de mogelijkheden?
Niet dat er waarschijnlijk nog een plekje voor mij is, maar toch..
Ik neem wel even contact op met Heidimaris....
Ik neem wel even contact op met Heidimaris....
Dat vind ik ook.
Annelies schreef:Ik kan elke door-de-weekse dag, behalve op dinsdag 14 december (dan heb ik een workshop).
Dat vind ik ook.
Iedereen toch?!
Een update
1. Heidimaris
2. Chantelle
3. Boska
4. Rafaela
5. Isabelle
6. Dot
7. Gerlinde
8. Saskia mv Lisa
9. Akire
10. Nieny
Vooralsnog reserve:
11. Elly67
12. Frummeltje
13. Maggie
14. Chocotoetje
15. Biggeltaart
16. Dafje
17. Blanche
18. Liekie
19. Miss Pebble
euh..... wil er dan iemand een howto maken voor de mensen die te ver wonen om te komen? zou ik heel fijn vinden
net als anderen die ver wonen
kvind het ook mooie koekjes ,en zou ook graag weten hoe je deze maakt
Ik zou ook wel willen :D:D
Alleen denk ik niet dat het mogelijk is, tenzij het in de kerstvakantie wordt gepland!
Ik heb voor de gein even verder gekeken op de website van die mevrouw......
Voor de workshop van de koekjes maken ( 6 uurtjes) rekent ze "gewoon" 260 dollar!!!
Laten wij maar "gewoon" fröbelen.....
Ik heb voor de gein even verder gekeken op de website van die mevrouw......
Voor de workshop van de koekjes maken ( 6 uurtjes) rekent ze "gewoon" 260 dollar!!!
Laten wij maar "gewoon" fröbelen.....
Allemachtig en dan de vliegticket er nog bij ha ha
Oooh wat leuk zeg! Ik ben nog wat dagen vrij van school, dus als het mag wil ik graag op de reservelijst
Update
1. Heidimaris
2. Chantelle
3. Boska
4. Rafaela
5. Isabelle
6. Dot
7. Gerlinde
8. Saskia mv Lisa
9. Akire
10. Nieny
Vooralsnog reserve:
11. Elly67
12. Frummeltje
13. Maggie
14. Chocotoetje
15. Biggeltaart
16. Dafje
17. Blanche
18. Liekie
19. Miss Pebble
20. Pylielander
21. Lautje
Annelies, heb je al wat van Heidi gehoord?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Annelies kun jij ons dit ook leren?