Re: Doodeng, moet deze taart in de sneeuw gaan wegbrengen.
Wat kun jij toch ongelooflijk strakke taarten maken!!!! Zucht....
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Doodeng, moet deze taart in de sneeuw gaan wegbrengen.
Wat kun jij toch ongelooflijk strakke taarten maken!!!! Zucht....
wauw prachtig, helemaal mijn smaak
super taart.
ben benieuwd hoe de bezorging is gegaan ,met al die sneeuw??????
en hoe is het gegaan???? Ben nu toch wel benieuwd of je veilig en wel thuis bent gekomen.. (en of de taart zonder kleerscheuren op de plaats van bestemming is aangekomen... maar dat vind ik niet zo belangrijk.. jij bent dat wel!!!)
Geweldig! Wat een prachttaart zeg!
De rit is goed gegaan, was af en toe wel 60 km rijden op de grote weg . Ik had met het bruidspaar afgesproken dat de taart om 22.00 uur bezorgd zou worden. Maar het bleef hier sneeuwen en je weet niet hoe het verder op de weg is, en van de weersverwachtingen daar werd ik ook niet vrolijker van.
Het bruidspaar komt ook uit Rotterdam en zouden het feest eerst in Gouderak geven, maar zo'n 3 weken voor het feest werd dit veranderd in St- Michielgestel, dat is wel een stukje verder.
Maar goed met hier en dan wat geglij en geglibber hebben we de taart 2 uur vroeger bezorgd, hij is veilig aangekomen, en wij zijn veilig thuis gekomen.
Dit moet je toch niet te vaak meemaken want ik krijg er grijze haren van .
Bedankt voor jullie medeleven.
Ontzettend mooi!! :thumb :
super mooi! en blij voor je dat het goed gegaan is onderweg.
Ik had gisteren ook voor het eerst dat ik een (verjaardags)taart moest wegbrengen, en we hebben er ook 2x zolang overgedaan dan met normaal weer...
Prachtige taart en gelukkig goed aangekomen!
Echt super mooi
oooohhhhhh deze is ook zo prachtig ... superchique !!
Heel fijn dat deze prachtige taart helemaal top bij het bruidspaar aan gekomen is. Het feest kan toch niet meer stuk!!
Wat een super supermooie en strakke taart!
Deze is ook prachtig!
prachtige taart , en dat strass maakt het helemaal af
Wauw, mooi!!
Hij ziet er echt supermooi uit !!! Prachtig!
waar ik even benieuwd naar ben, is hoe kun je het best een taart met lint erom aansnijden?
Moet je dan ook eerst het lint van de taart afhalen?
ooooh het is weer zn plaatje!!! Echt ontzettend mooi om te zien, zo super strak en vol perfectie afgewerkt!
Vraag jij de glimmers terug van het bruidspaar?
Chique geheel zeg. Echt prachtig!!!
Prachtige taart! Ik kan me goed voorstellen dat je de kriebels hebt.. moet er niet aan denken om met dit weer te rijden, laat staan met een taart in de auto
![]()
Wat zijn de maten van de taartvormen die je hebt gebruikt?
De maten zijn 30, 25 20 en 15 en in totaal 2050 gram biscuit mix gebruikt.
Hij ziet er echt supermooi uit
!!! Prachtig!
waar ik even benieuwd naar ben, is hoe kun je het best een taart met lint erom aansnijden?
Moet je dan ook eerst het lint van de taart afhalen?
Je kan voor de foto eerst het mes erin zetten en een stukje eruit snijden, maar het lint en strass moet er echt af om een goed stukje taart te kunnen snijden.
ooooh het is weer zn plaatje!!! Echt ontzettend mooi om te zien, zo super strak en vol perfectie afgewerkt!
Vraag jij de glimmers terug van het bruidspaar?
Nee die vraag ik niet terug ze hebben de strassketting betaald.
Wat een prachtige taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Doodeng, moet deze taart in de sneeuw gaan wegbrengen.