Re: Annelies kun jij ons dit ook leren?
Dat lijkt me super , mochten er nog plaatjes vrij komen dan wil ik wel !
http://www.facebook.com/pages/Deleukste … 864?ref=ts
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Annelies kun jij ons dit ook leren?
Dat lijkt me super , mochten er nog plaatjes vrij komen dan wil ik wel !
Wat leuk!!
Zo ben je een je een dagje weg vanwege sinterklaas en zo zie je dat zo´n topic een heel eigen leven gaat leiden
Ik wil met alle liefde graag koekjes bakken!
voor mij is de datum heel erg belangrijk of ik uberhaupt kan komen. Voor de kerst wordt et em echt niet meer. Tussen kerst en oud en nieuw wordt moeilijk en na oud en nieuw in principe alleen op zaterdag en/of zondag en bij uitzondering op vrijdagmiddag/avond.
Mocht je dus in het noorden een gastworkshop gaan geven over dit onderwerp, dan komt dat mij dus waarschijnlijk het beste uit, aangezien je de gastworkshops altijd op zaterdagen doet.
Ik hoor het wel
Ik ben zo vrij om alvast de belangstellenden op een rijtje te zetten
1. Heidimaris
2. Chantelle
3. Boska
4. Rafaela
5. Shaak
6. Isabelle
7. Dot
8. Gerlinde
9. Saskia mv Lisa
10. Akire
Vooralsnog reserve:
11. Nieny
12. Elly67
13. Frummeltje
Laat even weten of je wel of niet meedoet. Dan weet ik dat iedereen dit lijstje gezien heeft.
Natuurlijk wil ik heel erg graag meedoen, maar zoals boven gezegd, het is erg afhankelijk van de datum
Het zou mij echt super lijken om te komen alleen ligt het aan de datum of ik kan. Ik zie dat ik als 11e op de lijst sta dus als er een plekje is hou ik me zeker aanbevolen!
Groetjes Nienke
We hebben ongeveer tegelijk geplaatst, dus ik had jouw berichtje nog niet gezien
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer., behalve 14 en 15 december, dan kan ik niet. (maar vooralsnog sta ik op plekje 12, hahaha ).
Er is toch een programmaatje of site waar je een kalender kunt starten, waarop iedereen kan aangeven wanneer die niet kan? Weet iemand waar ik dat kan vinden?
hier ligt het ook aan de datum en of ik anders mee-rij-optie heb...
Er is toch een programmaatje of site waar je een kalender kunt starten, waarop iedereen kan aangeven wanneer die niet kan? Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Dat is www.afspreken.nl
Elly67 schreef:Er is toch een programmaatje of site waar je een kalender kunt starten, waarop iedereen kan aangeven wanneer die niet kan? Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Dat is www.afspreken.nl
Zoiets bedoel ik inderdaad, maar hier moet je een aantal data ingeven. Ik heb ook wel eens een kalender gezien, bijv. van de hele maand december, je geeft de mensen dan de link naar de site en dan kan iedereen aanvinken dat ie niet kan.
Wat super, als er nog plek is wil ik ook wel heel graag meedoen.
We hebben ongeveer tegelijk geplaatst, dus ik had jouw berichtje nog niet gezien
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer., behalve 14 en 15 december, dan kan ik niet. (maar vooralsnog sta ik op plekje 12, hahaha ).
Sorry, dat had ik zelf ook niet gezien . Bedoelde er verder niks mee, sorry.
Trouwens is dat programmaatje met die kalender misschien datumprikker.nl? heb er nog niet eerder mee gewerkt, maar misschien is dat wat je bedoelt?
Groetjes
wat ontzetend gaaf!
enne voorthuizen - otterlo is best te doen
dussuh... voor gaatjes vrij, op elke dag behalve donderdag, houd ik me aanbevolen hoor!
groetjes!
Ik heb ook wel interesse, maar waar gaat het allemaal plaatsvinden??
Ik moet nl. uit zuid-limburg komen
joepie goed idee I am in :-) :-) en die koekjes kan ik ook wel bakken hoor geef maar door hoeveel ik er moet meenemen :-)
Annelies heeft haar atelier in Otterloo (Gelderland/Veluwe).
Die programmaatjes (datumprikker.nl en afspreken.nl) werken allemaal vanuit het idee dat een 'voorzitter' een aantal datums opvoert en dat die 'voorzitter' daarna naar alle genodigden een verzoek stuurt om bij de verschillende datums op te geven of je kan, mogelijk kunt of geheel niet kunt. De 'voorzitter' bepaald dan welke datum het uiteindelijk wordt.
Het kan maar is wel niet zo handig met forumleden... de forummail leent zich niet voor deze zaken. We zouden dus eerst allemaal een mailtje moeten sturen naar de 'voorzitter' zodat die onze e-mailadressen heeft en dan kan die haar ding doen.
Mijn voorstel is dan ook om een datum te kiezen en te zien wie er kan.
15 december is op een woensdag ?
ik kan zo wel 14 als 15 niet
Hoi Frummeltje,
Yep - heb gerommeld met de datums. Stom. Sorry
Ik bedoelde echter dinsdag 14 december.
Zou jij een tegenvoorstel kunnen doen? Dan kijken we wie kan.
Groetjes
Kon weg
Nog maal hoi!
Frummeltje, ik zag dat jij 3e reserve staat... zullen we dan voor als nog de datum 14 december laten staan en zien of de eerste 10 wel kunnen?
Doeg
dinsdag 14 december
1. Heidimaris
2. Chantelle
3. Boska
4. Rafaela
5. Shaak
6. Isabelle
7. Dot
8. Gerlinde
9. Saskia mv Lisa
10. Akire - kan
Vooralsnog reserve:
11. Nieny
12. Elly67
13. Frummeltje - kan niet
Ik wil graag op de reserve lijst!
Enne op 14 december kan Anneliese niet volgens mij (even teruglezen...)
klopt idd, op zich wel handig als Annelies erbij kan zijn, haha
Helaas, dan is mijn plekje ook beschikbaar...
Jammer dat het zo ver weg is
Dat stomme zuiden ook altijd....
ik kan allebei de data hoop dat het doorgaat lijkt mij mega gezellig !!!
Helaas kan ik beide data niet
Maar misschien is het een dusdanig succes dat ze het vaker gaat geven
Dit ziet er geweldig uit!!
Als er nog een plekje is, en het is een datum die past, sluit ik me graag bij jullie aan!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Annelies kun jij ons dit ook leren?