1 Laatst bewerkt door Reini (02-12-2010 11:18)

Onderwerp: only in America...of toch niet (meer)

Was ik ingrediënt aan het zoeken dat zoiets typisch Amerikaans is (walgelijk zoet, kleverig)

en dan kwam ik op een forum volgende URL tegen.

Mss is deze al eens op dit forum vermeld, maar als je zoiets typisch 'US style' ingredient zoekt..deze importeren die blijkbaar vanuit US.

Bv Cornflakes voor de Ieren, met marhmallows in vorm van klavers, hoefijzers, potten van goud, regenbogen en rode ballonnen tss de flakes  :/

instant vanalles (chocolate fudge frosting zelfs coconut pecan frosting en..kaas in een spuitbus :s , ..)

http://www.usfoodz.nl

2

Re: only in America...of toch niet (meer)

Hmm al die Oreo spullen  :9

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

aah zag laatst in mn kookboek als ingredient jell-o staan.. nu weet ik wat het is en waar ik het kan krijgen ;)

oei.. ik had niet moeten kijken!! peanutbutterm&m's!!!!! die zijn zoooooo lekker!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

5

mijn blik ging telkens naar volgende:

"gekochtte producten worden gratis bij u thuisbezorgd"

Ter info: de dubbele 't'  in 'gekochtte' is niet mijn typfout, ik heb die netjes van de site overgenomen  :D

Heeft iemand al ervaring met deze shop?

6

De cornflakes die je beschrijft zijn 'lucky charms' en ik hoooooouuuuuu ervan  :D ik heb een mini- Amerikaanse supermarkt om de hoek die die verkoopt. Zeer gevaarlijk.  :lol:

7

Veerle schreef:

De cornflakes die je beschrijft zijn 'lucky charms' en ik hoooooouuuuuu ervan  :D ik heb een mini- Amerikaanse supermarkt om de hoek die die verkoopt. Zeer gevaarlijk.  :lol:

In Mortsel? Ik denk dat ik een geweldige tussenstop op weg naar schoonouders heb gevonden  :D

8

Reini schreef:
Veerle schreef:

In Mortsel? Ik denk dat ik een geweldige tussenstop op weg naar schoonouders heb gevonden  :D

Ik woon op grens Mortsel/ Edegem/ Wilrijk; die supermarkt (Graré heet hij) is op de Prins Boudewijnlaan tegenover de Louis Delhaize. Een klein geval waarvan je aan de buitenkant niet echt ziet dat het een winkel is; maar ze hebben er wel heel veel. Zelfs kleine pakjes rolfondant tegenwoordig  :D (regalice). Wel duur.
Ze zijn trouwens ook op zondag open! Elke dag van de week behalve maandag dus. En de eigenaar is een suuuuperlieve man; die mag je echt alles vragen  :)

9

Zie dat ze op die site ook Crisco hebben, een pot voor 3.99 en idd alle gekochtte producten worden gratis bij u thuisbezorgd  :lol:  is dit dan wel een redelijke prijs?? Weet namelijk niet hoe duur zoiets moet kosten, heb laatst een pot gekocht, maar gebruikt het nu best veel....

10

gratis levering is blijkbaar alleen voor NL..voor Belgie is het bv gratis... vanaf 45euro

Goh, ik denk dat dat niet veel is 3,99. Alleen zou ik er bijna 12 moeten kopen tegelijk om gratis te verzenden :lol:  :lol:

11

woon in nl, dus dat zit wel goed, als je de sneeuw wegdenkt dan...

12

ow nee, lees net ergens anders dat je het ook voor 3.50 bij de toko kan halen...

13

in nederland wordt het gratis bezorgt als je voor 25euro besteld.. en dat is ook de minimale bestelwaarde!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

14

riannebianca schreef:

in nederland wordt het gratis bezorgt als je voor 25euro besteld.. en dat is ook de minimale bestelwaarde!

dank je wel!! Dat 'detail' had ik niet direct gevonden  :D

als docente engels krijg ik al de kriebels van het woord foodz..

Groetjes Natasja!

16

MamavanDean&Julian schreef:

als docente engels krijg ik al de kriebels van het woord foodz..

Ik ben tweetalig opgevoed (Nederlands- Engels) en ik word er ook niet vrolijk van. Al vind ik het aanbod wel leuk  :Y

Dat zeker! maar veel dingen zijn hier bij de Jumbo te verkrijgen

Groetjes Natasja!

18

Is dat zo? Mijn vriend en ik gaan over vier weken samenwonen en dan willen we onze boodschappen bij Jumbo gaan doen; komt dat even mooi uit  :lol:
Weet je toevallig of ze bij de Jumbo ook Butterscotch morsels hebben? O-)

19

Reini schreef:
riannebianca schreef:

dank je wel!! Dat 'detail' had ik niet direct gevonden  :D

zag het toevallig omdat ik iets verkeerds in mijn winkelwagentje had wat ik eruit wilde halen.. toen stond het er boven!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

20

Heerlijke site. Was net bezig met bestellen. Kon het namelijk niet laten om niets te halen. Alleen zo jammer dat ze geen Creamy Cream Cheese Frosting  :nooo Wat smelt daar gewoon van met een wortelcake.

21

hmmm, lucky charmes!!! die hadden we vroeger altijd :9  :9 ..... ik ben maar opgehouden na het bekijken van de corn flakes afdeling... moet dinsdag weer langs de dietist om te wegen :x  :x  :o  :D

22

Site was eerst: americangoodies.nl. Een paar keer besteld, lekkere dingen. Site is nu anders, niet meer zoveel assortiment. Geen revieuws meer. Rootbeer nog maar 1 merk. Geen tootsie rolls meer, geen kauwgum met kaneel (lekker heet). Poptart zijn wel erg verslavend voor kids.
Betty Crocker frosting hebben ze ook bij de Makro gehad enenals Skippy pindakaas. Mini marsmallows al eens gekocht bij Jumbo.
Er is ook nog een andere site: americanfood4u is duits maar zet er maar .com achter. Nog geen ervaring met bestellen...

Als iemand daar ervaring heeft lees ik het hier vast wel  ;)