1 Laatst bewerkt door Elly67 (04-12-2010 23:03)

Onderwerp: Kleurrijke pietjes

voor de sinterklaasviering van vanavond. Ik vond ze zelf erg leuk geworden. De kraag is gespoten van meringue botercreme. Het zijn minicupcakes en ik had ze in een taartdoosje staan, met de bedoeling ze heel voorzichtig te vervoeren, maar helaas bij de eerste drempel kukelden er al 4 omver.  :rolleyes:  Zijn er ook cupcakedoosjes voor minicupcakes? Of misschien heeft iemand de gouden tip hoe je ze het beste kunt vervoeren? Ik had ook nog een lekkerder bestaat niet appeltaart gebakken (geen foto) en die was inderdaad overheerlijk! En wat de pietjes betreft: gelukkig hebben we de foto's nog.  :+

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UVMOFTLT-D.jpg

Groetjes, Elly

2

Re: Kleurrijke pietjes

Oh, wat zijn ze schattig !!!

Groetjes, Conny

3

lief!!! Kun je ze niet vervoeren in de bakpan waarin je ze hebt gebakken??

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Wat een leuke pietjes :D

Jammer dat ze omvielen  :/

Ik gebruik een taartdoos van de shop, daarmee kun je ook mini cupcakes vervoeren (groter dan deze heb ik nog niet kunnen vinden). Die heb ik gebruikt om mijn mini cupcakes naar Zwitserland te voervoeren. Die gingen helemaal goed :D

5

In de bakpan vervoeren Elly!  Ik vind ze trouwens superleuk en die appeltaart wil ik wel eens proeven :D

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

6

Ja, natuurlijk in de bakpan. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
Lot, we moeten volgend jaar maar eens afspreken. Als jij dan voor de koffie zorgt, zorg ik voor de lekkerder bestaat niet appeltaart  :D

Groetjes, Elly

7

Wat een leuke pietjes!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

8

Leuk zijn ze! Wat zonde dat ze omvielen bij de eerste drempel :s