1

Onderwerp: Zilverpareltjes; alleen voor de sier??

Ik zie soms taarten en/of cupcakes voorbij komen in de parades met van die prachtige zilverpareltjes erop. Echt heel mooi! Alleen..

Stel ik pak zo'n cupcake of stuk taart om te eten... die zilverpareltjes zijn natuurlijk keiharde dingen. Hoe doen jullie dat? Peuteren jullie die eraf? Dat doe ik namelijk altijd... of eten jullie die op?
:O

Re: Zilverpareltjes; alleen voor de sier??

haha, de kinderen eten ze op.....volwassenen laten ze vaak staan.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

3

zuigen dan wel he

INACTIEF

4

Ik eet ze ook op hoor en ben geen kindje meer haha

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

5

Ik peuter ze er meestal af en de kids eten ze dan wel op...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

6

Ik vind het heel erg leuk staan, maar ze zijn niet te ..eten, vind ik dan h

anders in 1 x doorslikken... en anders lekker laten staan... ;)

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

8

Als ze al effetjes op je taart & in de koelkast zitten, worden ze ook een stuk minder hard....

Maar ik ben er ook geen fan van hoor! Heb tegenwoordig wel suikerparels in allereli andere kleurtjes, die zijn nog wel te doen voro gevulde kiezen ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

9

wat grappig dat ik deze toppic van je tegen kom! een collega van m'n zus had namelijk zijn vulling van een kies gebroken met zo'n pareltje, maar met een goed gebit en sterke vullingen moet je die pareltjes wel aan kunnen, ik kauw er namelijk altijd op, ik heb gelukkig een sterk gebit  O-)

10

Mijn man was er vorige week ook al niet blij mee, ik mag ze niet meer gebruiken van hem  :)

11

Ik gebruik ze alleen als ik een taart voor thuis bak. Heb laatst een bruidstaart gemaakt en in het midden van de bloemen dacht ik dat suikerparels wel mooi zouden staan, maar ja een gebroken kies wil ik ook niet op m'n geweten hebben. Dus ik heb zo'n 150 miniballetjes gedraaid en die een parelmoereffect gegeven.

12

Ik eet ze wel op en vind ze eigenlijk niet zo hard. Kan het zijn, dat die van de webshop zachter zijn dan die uit de supermarkt???

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

13

Ik vind het ook meevallen met de hardheid,maar heb dan ook wel sterke tanden

Liefs, Zanoni