Onderwerp: Minicc's baby
Voor m'n zusje die begin volgende maand uitgerekend is, mag ik cc's maken. Om een beetje m'n nieuwe mal en spray uit te proberen heb ik zo even wat gemaakt.

Bedankt voor 't kijken! Feedback altijd welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minicc's baby
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor m'n zusje die begin volgende maand uitgerekend is, mag ik cc's maken. Om een beetje m'n nieuwe mal en spray uit te proberen heb ik zo even wat gemaakt.

Bedankt voor 't kijken! Feedback altijd welkom!
Volgens mij zijn ze leuk, maar op de foto komen de zilveren versiersels niet zo heel duidelijk over. Misschien in het echt beter?
Wat een leuke cc, en wat een leuke mal!!!
Zilver staat erg chique.
Heel leuk, zilver met wit voor geboorte cc, zou alleen het rondje zelf iets groter maken zodat het cupje helemaal bedekt word en het geheel er iets netter uit ziet.
Bedankt voor jullie reacties!
@ Taartiana, idd. is het op de foto minder goed te zien. In het echt zijn ze mooier. Alleen het beertje heeft te weinig spray gehad. Het kan denk ik allemaal nog beterder, maar dit was de eerste keer dat ik de spray gebruikte en dat moet ik toch even vaker uitproberen zodat het in 1 keer helemaal goed is.
@ Marinina, je heb helemaal gelijk.
Dit waren zomaar snel wat cc'tjes. De 'echte' moeten nog gemaakt worden en die komen er uiteraard netjes uit te zien. Dit worden dan ook gewone cc's.
En omdat ze nog niet weten wat het is, hebben ze voor deze kleurcombi gekozen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minicc's baby