Onderwerp: Taart voor mn dochters 1e verjaardag - Nijntje
Wat vinden jullie er van? Tis pas mn 4e taart, dus ben er best trots op haha!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor mn dochters 1e verjaardag - Nijntje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat vinden jullie er van? Tis pas mn 4e taart, dus ben er best trots op haha!
Vind trouwens alleen de letters lelijk, moet echt nodig is uitstekers kopen!
hartstikke leuk, en ik vind de letters wel mooi, hoor!!
ik vind ze ook niet lelijk, hartstikke leuke taart.
Mooie taart, heel leuk met de lijntjes zo op de onderste taart en je letters zijn helemaal niet lelijk zelfs. Knap dat je dat zelf gemaakt hebt, uitstekers zijn natuurlijk heel makkelijk, maar vaak hang je dan op hetzelfde..
Heb m even te voorschijn getoverd.
Even [img]voor je link en[/img] achter je link
Leuk gedaan
Mooi hoor!!!
Hij is heel leuk geworden, knap gedaan! Hij hoort alleen in de stapelparade, dus ik zal het even melden.
mooie taart en vind de letters ook knap gedaan hoor zonder uitstekers
Leuke stapeltaart
[MOVE] --> Bruids- en Stapeltaarten
Hij is heel leuk geworden
mooie kleurtjes ook.
Mag ik je vragen welke kleuren je gebruikt hebt (welke kleurstofjes)
Ik heb die vloeibare kleurtjes van Wilton gebruikt. Roze voor het roze en een beetje zwart voor het grijs. Vind het grijs alleen meer paarsig geworden, maar twas voor een meisje dus dat geeft natuurlijk niet. En ik had het door witte marsepein uit de webshop gekneed. Dat maakt de roze kler net wat mooier. Had eerder een roze taart gemaakt maar die kleur vond ik niet zo.
Bedankt voor jullie reacties en de img-tip! Nog 1 vraagje (beetje offtopic sorry) maar als iemand zo'n taart bij jullie zou bestellen, wat zou je er voor vragen? Ik krijg steeds vaker de vraag of ze bij me kunnen bestellen. Maar zou niet weten wat ik ervoor moet vragen. Heb denk ik €20 aan kosten gehad maar vooral de uuuuuren werk zijn me kostbaar geweest haha! Dus iemand een indicatie wat ik voor een taart als deze kan vragen? Geen idee waar ik zit qua niveau en kwaliteit...
Oh en trouwens, las ergens de tip om met zo'n injectiespuitje (zonder naald natuurlijk haha) draadjes te maken van marsepein. Zo heb ik mn lijntjes gemaakt, mocht iemand het willen weten... Wel eerst heeeeeel zacht maken dus lang kneden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor mn dochters 1e verjaardag - Nijntje