Onderwerp: silhouet van de sint
en nog een sinttaart! Dit is de 3e en laatste sint taart hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » silhouet van de sint
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en nog een sinttaart! Dit is de 3e en laatste sint taart hoor!
maar wel weer erg mooi zo 
hij is mooi, toevallig heeft iemand hier op dinsdag bij de freubelavond hetzelfde plaatje uitgeknipt voor een sint-taart!
En ik heb 'm ook nog liggen! :-)
Maar of het zó mooi zal lukken betwijfel ik...
Super hoor!
Ik twijfel niet langer:
Zó mooi gaat het mij niet lukken! 
Ik twijfel niet langer:
Zó mooi gaat het mij niet lukken!
you'll never know 'till you tried!! 
hij is mooi, toevallig heeft iemand hier op dinsdag bij de freubelavond hetzelfde plaatje uitgeknipt voor een sint-taart!
Worden zulke plaatjes uitgeknipt? gewoon met een schaar? ik heb het van het weekend geprobeerd maar dan gewoon op papier afgedrukt, uitgeknipt en op het marsepein gelegd en dan met mesje helemaal uitgesneden maar ik vond het zo'n rot werkje dat moet makkelijker kunnen. De lijntjes waren ook niet mooi en miste toch net een paar details die je op het plaatje wel zag.
Deze siloutte vind ik wel heel erg mooi...
tuurlijk lukt je dat! Deze was echt niet moeilijk. Inderdaad uit papier knippen en dan met je roltooltje erlangs gaan, is makkelijker dan met een mesje!
oke bedankt, ik ben nog maar 3 weken bezig maar wilde eens wat andes proberen dan alleen maar boetseren. Maar een roltooltje heb ik nog niet. Ga het gelijk op mijn verlanglijstje zetten bij de leukste taarten shop. 
kan jij mij ook vertellen welke tool ik het beste kan gebruiken daarvoor? Je hebt verschillende roltools
ik heb ook 2 verschillende, een geel met wit en een blauwe, en ik vind de geel met wit fijner. Gewoon in een taartenshop gekocht, het merk weet ik niet eigenlijk. Maar er zit gewoon een wieltje aan, waarmee je heel gemakkelijk langs de papieren patronen kan gaan, en dan met het kleine mesje nog even extra, zodat de randen mooi worden.
Je hebt van die basis pakketjes, en dat mesje zit er ook bij.
Dank je, hij is besteld. Kan je hier ook je puzzelplaatjes mee uitsnijden?
ja. je legt je papier op het marsepein en dan met je roltool erlangs gaan en dan met t mesje nog eens extra, zodat de randen mooi worden. Dat witte mesje gebruik ik eigenlijk t meest. Snijd ik ook het marsepein langs de taart mee af.
hey grappig dit plaatje wil ik morgen proberen met de cricut uit te snijden 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » silhouet van de sint