1

Onderwerp: hoe website bouwen

Hoi allemaal,

Ik heb bij one.com een domeinnaam vast gezet. En nu wil ik dus ook graag een eigen website. Maar ik ben al een aantal keer er aan begonnen en snap er helemaal niets van. Wie kan en wil en heeft zin om mij daarbij te helpen om een begin eraan te maken? :o
Of heeft iemand hele duidelijke tips voor een leek als mij. :+

Gr Melanie

2

Re: hoe website bouwen

Ik kan je niet helpen met een website, maar misschien wel met een tip! Je titel suggereert dat je een website wilt laten zien: als ik jou was zou ik de modjes vragen je titel aan te passen, zodat mensen die je ook echt kunnen en willen helpen, je topic eerder zullen openen :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Adrienne heb mijn titel laten aanpassen.
Moderators bedankt daarvoor!

4

ik heb ook bij one.com mijn website en heb hem als blog opgezet, dat is echt heel simpel, ik wil alleen een andere template erop en dat snap ik ook niet  :think: , maar ik kan in ieder geval zonder problemen mijn foto's uploaden en het ziet er best gezellig uit  ;)

succes!
groetjes Mireille

5

Mireille: Maar die templates kun je die ook helemaal aanpassen of hoe zit dat dan?

6

je hebt een hoop keuze bij one.com maar ik wil een wat zoetere, als je googled op free blogtemplates dan zijn er zoveel leuke.
Bij one.com kan je wel wat aanpassen, ik heb er mijn logo ingezet, maar verder dan dat kom ik ook niet. Tekst en foto's is wel goed te doen.

7

Ik heb mijn site bij wix.com. Je kunt daar kiezen uit heel veel templates. ik heb die van mij helemaal aangepast. Als je m naast de originele template zet kun je niet eens meer zien dat ik die gebruikt heb.  :Y

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

8

ik ben ook heel tevreden over wix! :)

9 Laatst bewerkt door Reini (02-12-2010 12:44)

ik dacht dat je via google/sites kon linken, ben ff aan het zoeken

jawel, gevonden:

Deze site (google/sites/site/jouw site) kan worden weegegeven op een aangepast domein (bijvoorbeeld www.example.com, wiki.example.com, support.example.com). U moet eigenaar zijn van het domein en de juiste toegangsrechten hebben om de CNAME-records te wijzigen.

Je maakt een site met template (poepsimpel) via google/sites en je linkt het aan je domein

10

Ik ben ook bij one.com. Het was heel wat zoeken, maar uiteindelijk is het toch gelukt om mijn website op te bouwen. Je kunt heel makkelijk hulp krijgen via de live chat van one. Zo hebben ze mij een heel eind op weg geholpen. Dus als je een vraag hebt, even de live chat gebruiken!

Groetjes van Natascha!