1

Onderwerp: Hoe het kwam dat wij vanavond taart eten en Bram geen 3D bumba krijgt

Na onze freubelavond gisteren was ik helemaal enthousiast geworden over een 3D bumba.

Vol goede moed ging ik vandaag dus aan de slag. Met de wondermold het lijf gemaakt. So far so good. Daarna 2 halve bolletjes voor het hoofd, netjes op elkaar en geprobeerd te bekleden. Dat was al een drama op zich. 

Zet ik het hoofd erop en zijn de verhoudingen compleet verkeerd. Hoofd te groot, lichaam te breed en het hoofd zakte steeds verder naar achter ondanks de 3 grote prikkers erin.

Anyway, hij was zo lelijk dat ik hem maar aan de kant heb geschoven. Kon er echt niets leuks meer van maken, ook niet met een nieuw hoofd. Dus......... nu hebben wij een hoofd bij de koffie en zit ik met een geel beklede berg???

Iemand een leuk idee wat ik daarmee kan doen? Ik dacht zelf aan sneeuwwitje maar de fondant was al vastgeplakt en afgesneden dus er kan geen enkele plooi meer in haar rok. Ook niet mooi dus. Een 2e laag marsepein erover zal niet zo lekker zijn vrees ik. De "berg" gaat voorlopig maar even de vriezer in.

En Bram? Daar ga ik maar wat nieuws voor bedenken.

Groetjes Marlies

2

Re: Hoe het kwam dat wij vanavond taart eten en Bram geen 3D bumba krijgt

Een vulkaan?

Say YES with joy. Say NO without fear.

3

Hij is wel Bumbageel...... Ik zou eerder zeggen kanariepiet  :lol:

Groetjes Marlies

4

een bijenkorf?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Een kaars.....

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

6

Een paasei?

Een ananas!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

8

die bijenkorf is ook een goed idee! wat balen dat het niet lukte... je had er zo'n zin in!

Groetjes, Dorothea.

9

Ik zeg...in de vriezer laten tot de lente en dan .... http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPWQ3USW.jpg

Maar sneeuwwitje met een gladde rok, dat kan toch best? Leuk schortje erover, leuk bovenlijf en hoofdje erop, dwergje ernaast,  :thumb:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Jozien schreef:

Ik zeg...in de vriezer laten tot de lente en dan .... http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPWQ3USW.jpg

Maar sneeuwwitje met een gladde rok, dat kan toch best? Leuk schortje erover, leuk bovenlijf en hoofdje erop, dwergje ernaast,  :thumb:

'

Nu ik deze heb gezien... Zeg ik ook bewaren..... Wauw, wat is die leuk.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!