1

Onderwerp: CC's voor de trouwdag van paps en mams

Cupcakejes voor de 37e trouwdag van mijn ouders.

Had een taartje in gedachten, maar mijn botercrème was niet goed, denk ik (ga toch voortaan maar de 1:1 doen). Heb dus de taart met marsefond compleet in de kliko gegooid  :( ....... om toch nog iets te kunnen geven gauw cupcakes uit de vriezer gehaald en versierd. Dit is het resultaat  :/ .

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WYBKPBBT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ECW3DLCW.jpg

2

Re: CC's voor de trouwdag van paps en mams

Schattige cuppies! Van harte met de 37ste trouwdag van je ouders. De mijne zijn vandaag 40 jaar getrouwd.

3

Eetje schreef:

Schattige cuppies! Van harte met de 37ste trouwdag van je ouders. De mijne zijn vandaag 40 jaar getrouwd.

Bedankt voor je reactie (was al wel op 10-11, maar eerder de foto's nog niet kunnen plaatsen)...... en jij natuurlijk ook proficiat met jouw ouders! Die van mij hebben dan nog 3 jaar te gaan.

4

Mooie cupcakes, vind de kleuren combinatie erg chic!

Wat was er mis met de botercreme dat je de taart zo de kliko in hebt moeten gooien?

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

Jammer van je taart maarre je ouders waren hier vast ook blij mee

6

Steffie70 schreef:

Mooie cupcakes, vind de kleuren combinatie erg chic!

Wat was er mis met de botercreme dat je de taart zo de kliko in hebt moeten gooien?

Bedankt voor je reactie.

Het is die met de mix van de webshop. Heb al wel eens begrpeen dat er dan teveel water in zit. Is een heel aantal keer heel goed gegaan, maar deze keer slecht. Ben nu bezig met een nieuw taartje met 1:1 botercreme en heb zelf het vermoeden dat daar de taart ook strakker mee afgesmeerd kan worden...... maar ik heb hem nog niet bekleed, dus das nog ff afwachten  :|