Re: Wat krijg je.....
echt leuk zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat krijg je.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hey,
OOoh die vind ik ook weer zo leuk, lijkt me ook ontzettend leuk om te maken, wordt dat ook een workshop.
Ik sla hem even op als je het goed vind.
Groetjes. Bianca Wolst
o ik zie nu op jullie site dat er een workshop bij is gekomen van deze kerstman,zover had ik nog niet gekeken.
Hey,
OOoh die vind ik ook weer zo leuk, lijkt me ook ontzettend leuk om te maken, wordt dat ook een workshop.
Ik sla hem even op als je het goed vind.Groetjes. Bianca Wolst
o ik zie nu op jullie site dat er een workshop bij is gekomen van deze kerstman,zover had ik nog niet gekeken.
Hihihihi, hij staat er inderdaad als extra workshop op! 
erg leuk zeg 
die is erg leuk 
hij is zo leuk!
ik heb zelf al een bestelling gehad met precies deze foto erbij of ik die ook kon maken

super leuk zeg
Super!
Wat een gaaf idee joh!
Wat een schatje!!! 
Heel gaaf! 
hahaha die is leuk!!!!
wat een leuk idee
Wat een mooie taart en leuk idee.
Ik heb hem opgeslagen voor inspiratie voor de kerstdagen.
Wat een leuker, dus die girly piet is "officieel" van jullie?
die ga ik maken voor zondag....hoop dat ie net zo mooi gaat worden als die van jou.
echt super hoor!
Wat een leuker, dus die girly piet is "officieel" van jullie?
die ga ik maken voor zondag....hoop dat ie net zo mooi gaat worden als die van jou.
echt super hoor!
Nee, de girly piet is erna gekomen. (vind dat ook een super leuke)
De zwarte piet zoals hij hier in het topic staat is hoe we hem vorig jaar bedacht hebben!
Veel plezier met het pietje, hij is echt super leuk om te maken!
FiFi78 schreef:Wat een leuker, dus die girly piet is "officieel" van jullie?
echt super hoor!
Nee, de girly piet is erna gekomen. (vind dat ook een super leuke)
De zwarte piet zoals hij hier in het topic staat is hoe we hem vorig jaar bedacht hebben!![]()
Veel plezier met het pietje, hij is echt super leuk om te maken!
ben er gisteravond mee bezig geweest, snijden en vullen maar het valt nog niet mee vind ik, ben echt benieuwd of ik het goed doe ga er straks weer mee verder eerst even mijn cupcakes voor een bestelling afmaken
groetejs!
Oh wow, wat is die kerstman leuk zeg!
AAAhhhhhh, die is geweldig. Ik was nog naar iets op zoek met thema kerst en dit is wel een heel erg leuk idee. Maw, mag ik hem aub opslaan. Hij is echt heeeeeeeellllllll erg leuk!!
groetjes Angelina 
AAAhhhhhh, die is geweldig. Ik was nog naar iets op zoek met thema kerst en dit is wel een heel erg leuk idee. Maw, mag ik hem aub opslaan. Hij is echt heeeeeeeellllllll erg leuk!!
groetjes Angelina
Natuurlijk mag dat!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat krijg je.....