1

Onderwerp: Non Toxic glitters

Vandaag mijn bestelling van de shop ontvangen!  :D

Ik was helemaal enthousiast, met de nadruk op was..
Mijn probleem is dat ik pas goed ga lezen wat de spullen zijn als ik ze in bezit heb..  :grr:

Een van van bestelde spullen zijn de White Hologram glitters van Rainbow Dust. Lees ik zojuist pas dat het product Non Toxic is, maar dus niet echt eetbaar..
Na vele berichten op het forum gelezen te hebben over non toxic glitters van Rainbow Dust en de verschillende meningen en verhalen over 'glitterpoep' ben ik toch eigenlijk wel erg benieuwd wie met deze glitters werkt en deze dus ook gewoon (zelf) eet?

Ik vind het maar een gek idee, en weet niet of ik zal gaan gebruiken..  :think:

2

Re: Non Toxic glitters

Ikke!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Ikke niet :nooo

(maar dat vroeg je niet, sorry :+)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Marianne schreef:

:)
En waarom niet? Ook een gek idee om iets niet echt eetbaars te eten?

5

Je moet het vergelijken met bijvoorbeeld kinderklei, niet bedoeld om te eten maar je krijgt er niets van als je het wel eet.
Je lichaam neemt het niet op maar het verlaat het lichaam gewoon weer.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

6

TT schreef:
Marianne schreef:

:)
En waarom niet? Ook een gek idee om iets niet echt eetbaars te eten?

Lego en - wat Petra zegt - kinderklei zijn ook niet giftig, maar niet bedoeld om op te eten. Ik eet inderdaad graag zaken die daar wèl voor bedoeld zijn :) Zelf zal ik non-toxic glitters ook nooit op mijn taarten of op decoraties doen. De enige uitzondering die ik heb gemaakt daarop (en die kostte moeite hoor :P Had zwaar last van m'n principes) zijn de poeders voor suikerbloemen; de kleur die ik wilde bleek alleen in non-toxic versie beschikbaar te zijn. Maar die bloemen gaan dus niet op een taart :o Alleen in een vaasje in de kast :+

Maar goed, ik ben dus wat dat betreft behoorlijk zeikerig, je zult er heus niks van krijgen als je een paar glittertjes op een bloemetje doet :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag