1

Onderwerp: witte taartdozen bij de makro?

Weet iemand of ze bij de makro witte taartdozen hebben?

Als ik ze hier bij de bakker haal dan staat hun naam en logo erop.  Moet morgen in Breda zijn, maar om nou naar de andere kant van Breda te gaan op jacht naar dozen terwijl ze ze misschien niet hebben (en dan ook nog met 3 kindjes bij me) is niet héél erg handig :-)

groetjes

2

Re: witte taartdozen bij de makro?

Onze makro (Nuth) verkoopt ze niet meer en zijn ook niet meer te bestellen helaas.. Zou dus even bellen van te voren..

3

de sligro verkoopt witte taartdozen

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

4

niet elke sligro hoor.
die bij mij, in roosendaal, zijn ze uit t assortiment namelijk

De Makro in Nieuwegein had ze pas wel liggen...

6

heb de makro gebeld en toen zeiden ze aan de telefoon dat in breda witte dozen in het assortiment zitten en dat ze nog 1 verpakking hadden.
Toen ik er was waren ze nergens te bekennen en de medewerkster die aan het bijvullen was wist ook van niks. toen ik bij de kassa stond kwam die zelfde medewerkster op me af gerend met een verpakking van 50stuks dozen die meteen de laatste waren. komen in breda ook niet meer terug.
wel service, nietwaar?

7

Laatste keer hadden ze bij de makro en de sligro in Breda geen taartdozen. Alleen pizza dozen :grr:

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

8

ze hebben bij de sligro in den bosch wel taartdozen.

pizzadozen hebben ze super veel. misschien maar aan de vlaai met z'n allen?  :D

9

hier bij de sligro in deventer kon ik ze ook niet vinden. Waar halen jullie je dozen dan?

Hobby's: bloemschikken~zeep + zeepkettingen ~creatief met servies~ enz enz.

10

Mijn taarten passen niet in de dozen van de sligro. De dozen zijn te laag of mijn taarten te hoog.
Waar kan ik dan andere dozen bestellen?
Weet iemand hier dan antwoord op?

Groetjes Yvonne

11

wam laatst deze tegen --> zaadhof.nl

kun je taartdozen krijgen, ook voor particulieren
alleen geen idee wat het kost, want laat ze inmiddels bij een sligro halen door iemand

over het niet passen in de doos. ik heb die van 8 cm en daar zitten aan de zijkant van de doos van die halve maantjes in. wanneer je die indrukt, wordt je door iets hoger
als het dan nog niet past, pak ik de doos en zet die in de deksel.
plasticje erom en klaar :D

hier kun je beetje zien wat ik bedoel:

http://lh4.ggpht.com/_GzlEyCAJW_I/TERFjdC6F9I/AAAAAAAAAJs/Xjpm6h7_oXM/s576/daniel%20%281%29.JPG

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

12 Laatst bewerkt door KarinV (09-11-2010 16:14)

RedRose18 schreef:

wam laatst deze tegen --> zaadhof.nl

kun je taartdozen krijgen, ook voor particulieren
alleen geen idee wat het kost, want laat ze inmiddels bij een sligro halen door iemand

over het niet passen in de doos. ik heb die van 8 cm en daar zitten aan de zijkant van de doos van die halve maantjes in. wanneer je die indrukt, wordt je door iets hoger
als het dan nog niet past, pak ik de doos en zet die in de deksel.
plasticje erom en klaar :D

hier kun je beetje zien wat ik bedoel:

Goede tip! Daar heb ik ook wat aan, bedankt!
En wat gebruik je eigenlijk om je taart op te zetten? Geen cake drum toch? En is dat gewoon cadeau papier, kun je alle soorten cadeau papier gebruiken?

13

goed stevig karton met kado papier erom (kan alles gebruiken)
om dat kado papier nog een laag folie voor de hygiene, anders wordt kado papier soppig en plakt aan je taart enzo ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

14

Ik ben zojuist bij de Makro in Hengelo (O) geslaagd voor taartdozen 25x25x8. Het zijn 50 stuks voor zo'n 22 euro incl. BTW.

Ik weet nog niet wat ik met zoveel dozen moet, maar ik kan er voorlopig mee vooruit.  :Y

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

15

Bij de makro in Vianen hebben ze ze al heel  lang niet meer :(

16

makro amsterdam heeft ze ook niet.

Sligro wel, maar inderdaad te klein.

17

In groningen helaas ook niet meer.
Al een hele tijd niet.
En helaas komt er ook niets voor terug. Voor zover ik kon zien.

18

Misschien een tip: Naast de Makro in Breda zit paardenkoper en daar kan je zonder pasje naar binnen en die verkoopt ook allerlei taardozen.

Groetjes

19

Bij Sligro Amsterdam en Paardekooper Amsterdam (officieel is het Duivendrecht) verkopen ze ook taartdozen. Paardekooper heeft het meest uitgebreide assortiment.