1

Onderwerp: minimuffinbakblikkk

Hallo medebaksters,

Ik was gisteren bij de xenos voor de minimuffin bakblik, had namelijk op het forum gelezen dat die daar te krijgen was voor weinig. Nu heb ik m helemaas niet gevonden. Weet iemand misschien waar ik m alsnog kan krijgen en voor hoeveel, heb m vandaag nog nodig. Misschien ligt het aan de xenos waar ik ben geweest? Heeft iemand anders m toevallig pas nog gehaald? Bedankt alvast.

Groetjes

Re: minimuffinbakblikkk

Hoi,

Hier heb ik ze gisteren toevallig wel gezien. Maar bij de Hema en Blokker ook. Weet helaas niet hoe duur. Misschien even de online folders bekijken? Hoop dat ze bij jou niet ineens allemaal uitverkocht zijn!

Groetjes

3

de hema heeft ze ook wel eens en de blokker. Bij de action hebben ze ze volgens mij ook van ijzer en silliconen.

Hobby's: bloemschikken~zeep + zeepkettingen ~creatief met servies~ enz enz.

4

Wij (blokker) hebben op dit moment geen minimuffinblik in het assortiment, alleen metalen en siliconen voor gewone. Een andere blokker zou ze dan net heel toevallig nog moeten hebben liggen, maar kan me niet herinneren wanneer wij voor het laatst mini's hebben gehad dus.

5

ramoon12 schreef:

de hema heeft ze ook wel eens en de blokker. Bij de action hebben ze ze volgens mij ook van ijzer en silliconen.

De action heeft toch alleen de gewone maat? En niet de mini's.