Onderwerp: Ik zal ook mijn maskertje maar eens plaatsen
Ik heb hem ergens rond februari gemaakt geloof ik, in ieder geval was het voor een carnavalstaartje 

https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik zal ook mijn maskertje maar eens plaatsen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb hem ergens rond februari gemaakt geloof ik, in ieder geval was het voor een carnavalstaartje 

Prachtig!
Wauw!!
Super mooi.
Wauw, echt Venetiaans carnaval 
tssss.........maskertje noemt ze dat...............
wat gewéldig gemaakt! Vind combi kleuren ook pr8ig!
Gaaf had hem volgens mij al ergens op hyves gezien kan dat?

gaaf! wat glimt ie mooi 
tja, die is mooi, die bewonder ik al een tijdje idd op hyves 
jij kan ook zo mooi schilderen op fondant! ik alleen op doek whahahaha
Nou dit is meer inkleuren hoor, schilderen kan ik niet.... laat staan op doek!
Mag ik eens vragen hoe die maskertjes gemaakt worden?
Is daar een mal of iets dergelijks voor?
Dit is echt prachtig.
Bianca
Beauty!
Ik heb zo'n oude porceleinen phrenologiekop, jeweetwel, zo'n hoofd met allemaal vakjes erop die vaak bij psychiaters staan.
Die heb ik op z'n achterkant gelegd, een papiertje uitgeknipt in de vorm van het masker zodat het op die kop past, fondant uitgesneden en op die kop laten drogen. Na een half uurtje voorzichtig de oogjes uitsnijden en verder laten drogen.
Toen gespoten met pearlspray en de rest op geplakt en ingekleurd.
Echt suuuuuper simpel, maar dat mag je niet doorvertellen hoor 
Heel erg mooi!
Heel erg mooi
erg mooi, mooie kleurcombinatie ook 
wauw wat prachtig.
complimenten
Echt suuuuuper simpel
Nou, het ziet er anders niet simpel uit, hoor. Prachtig! En dat inkleuren (zoals de wangen en de neus), doe je dat ook met een spray?
Echt schitterend!!
Ik ben zwaar onder de indruk, dat word vast een chique carnavalstaart
Wauw, PRACH - TIG
!!!!
Ik heb zo'n oude porceleinen phrenologiekop, jeweetwel, zo'n hoofd met allemaal vakjes erop die vaak bij psychiaters staan.
Die heb ik op z'n achterkant gelegd, een papiertje uitgeknipt in de vorm van het masker zodat het op die kop past, fondant uitgesneden en op die kop laten drogen. Na een half uurtje voorzichtig de oogjes uitsnijden en verder laten drogen.
Toen gespoten met pearlspray en de rest op geplakt en ingekleurd.Echt suuuuuper simpel, maar dat mag je niet doorvertellen hoor
Ahh kijk ja dat kan ook natuurlijk.
Bedankt voor de uitleg.
Bianca
Echt super mooi!!
Ziet er goed uit. Birmingham volgend jaar???
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik zal ook mijn maskertje maar eens plaatsen