1

Onderwerp: Stemmen jullie even mee voor een naam voor mijn website

Hoi meiden,

Ik ben langzaamaan aan het denken om een website te ontwerpen (domein te reserveren) om mijn taarten (maar ook andere lekkernijen zoals petit fours, bonbons, macarons, etc) te showen. Voorlopig beperkt het zich daartoe (heb mijn bakkersdiploma nog niet behaald en die heb je nodig hier in België) maar al een beetje bekendheid creeeren kan geen kwaad he!

Ik heb in totaal een 6-tal namen die in aanmerking komen (waarvan ik weet dat de naam ook nog vrij is).

Zouden jullie even kunnen kijken en zeggen welke jullie het leukst vinden voor een website?

http://www.acepolls.com/polls/1171063-w … ekkernijen

Bedankt!

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

2

Re: Stemmen jullie even mee voor een naam voor mijn website

ik heb gestemd..volgens mij is de laatste niet onderscheidend genoeg en bestaan er al veel varianten de eerste is écht heel leuk!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Royal sweets vind ik erg leuk!

Liefs, Zanoni

4

Heb je volledig gelijk in. Vandaar dat ie ook beneden staat. Ik vind de naam wel leuk maar er zijn al zoveel varianten op

5

Ik heb ook gestemd... Ben voor de eerste gegaan ;)

Stressed spelled backwards is desserts

6

45,5% op tartamasha!!!

ik heb er ook op gestemd, erg leuk

N-Joy Cakes

7

heb gestemd
:thumb:

Happiness is a CAKE!!

8

gestemd :thumb:

9

Pretty sweets  :thumb:

Groetjes van Natascha!

Gestemd!

Jammie, jammie!

11

Ik vind royal sweets ook erg leuk! Dus heb daarvoor gestemd :)
Tartamasha is wel origineel en dan ben je zeker dat niemand anders deze naam heeft!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

12

Dank je wel meiden! Voorlopig lijkt Tartamasha de favoriet gevolgd door Pretty Sweets en Royal Sweets. Ik vind ze alle drie wel leuk.

Ik kreeg van familie wel de opmerking dat zij de Tartamasha wel snappen maar dat buitenstaanders de naam niet zouden snappen (en daarom minder zouden aangetrokken zijn). Wat denken jullie? Een pretty sweets zal misschien net iets duidelijker zijn dat het om taarten en andere lekkernijen gaat.

13

Ik vind Pretty Sweets eerlijk gezegd ook leuker en inderdaad duidelijker. Tartamascha is best een mond vol, niet direct duidelijk hoe te spellen voor onbekende klanten (en goed spellen is natuurlijk van belang om je website te vinden!) en Pretty Sweets associëer ik meer met taarten en zoetigheden dan Tartamascha.

Succes met je keuze!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

14

Gestemd  ;)

Groetjes Maji

15

Ook ik heb gestemd, ik vond de eerste het leukst, zit iets persoonlijks in.

Succes met je keuze!

Maak van/op elke dag iets moois, groetjes Mara

16

e.b.m. schreef:

Ik vind Pretty Sweets eerlijk gezegd ook leuker en inderdaad duidelijker. Tartamascha is best een mond vol, niet direct duidelijk hoe te spellen voor onbekende klanten (en goed spellen is natuurlijk van belang om je website te vinden!) en Pretty Sweets associëer ik meer met taarten en zoetigheden dan Tartamascha.

Succes met je keuze!

Daar ben ik het helemaal mee eens!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

17

Liens schreef:
e.b.m. schreef:

Succes met je keuze!

Daar ben ik het helemaal mee eens!

En daar loopt het dan al fout ... aangezien het tartamasha is ipv tartamascha :D Ik vind de eerste leuk aangezien er echt iets van mezelf in zit maar Pretty Sweets vind ik ook erg leuk klinken. Misschien wordt het dan toch maar de laatste.

18

gestemd!!!! :thumb:
ik heb gekozen voor tartamasha, maar wat je zegt hij is heel leuk omdat ie persoonlijk is maar waarschijnlijk zit je met spellen en dat anderen niet goed kunnen onthouden.
pretty sweets ook erg leuk! Mijn site heet prettycakes!!haha
Wel slim om zo'n polletje te maken, handig!!!

Succes met je beslissing!! Wel even laten weten wat het is geworden he??!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

Ik heb ook gestemd, ben voor Royal Sweets gegaan.

Pretty Sweets vind ik ook heel leuk maar ja... kon maar stemmen op 1 natuurlijk.. ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

20

Pretty Sweets vind ik nog het leukste als ik moet kiezen, maar ik vind ze allemaal niet erg pakkend en niet zo makkelijk om te onthouden...

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

21

Gelukkig verschillen smaken he, anders zou iedereen dezelfde naam willen  ;)

Wel fijn zo'n forum waarin iedereen zijn mening kwijt kan/wil en je veel reacties krijgt!

22

ik heb gisteren in het plaatselijk krantje (in Heist-op-den-berg) een advertentie gezien voor iemand die workshops stapeltaarten hield en die de naam 'pretty sweet cakes' heeft. en ook zoiets van website (gratis domein, dus met 'speciaal' suffix)

Dus tenzij jij dat bent...  :D

23

Euhm, ik kan op google in de verste verte niets terugvinden over pretty sweet cakes whatsoever. Heb zelfs op taarten / workshop / Heist-op-den-berg gezocht (met en zonder streepjes) maar ik kan niets vinden (buiten themataarten en een taartenelf).

Ik vind persoonlijk niet dat ik daar dan mee rekening dien te houden(plus dat ik mijn site niet pretty sweet cakes zou noemen en Heist op den Berg minstens 45 minuten van bij mij vandaag ligt), toch?

Ik heb een tijdje geleden al gestemd op royal cakes geloof ik. Hoewel Tartamasha natuurlijk erg persoonlijk is en daarom leuk, is het wel een naam die je altijd zult moeten spellen voor mensen. Lijkt me niet ideaal.

Als iemand anders een naam heeft uitgekozen die op die van jou lijkt is dat volgens mij ook geen probleem hoor. ALs het verschil enkel in een streepje of een lettertje zit zou ik er wel wat mee oppassen.
Maar aan de andere kant, als jij wel bereid bent om een .nl ofzo vast te laten leggen en de ander niet denk ik dat die ander gewoon pech heeft.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

25

Gestemd! :Y

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl