Onderwerp: vulling
hallo,
Ik heb nog nooit cupcakes gemaakt maar wel een keer gehad. die was gevuld met iets (slagroom ofzo)
Doen jullie dat ook? moet je dat na het bakken erin spuiten ofzo en wat is het lekkerst om mee te vullen?
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo,
Ik heb nog nooit cupcakes gemaakt maar wel een keer gehad. die was gevuld met iets (slagroom ofzo)
Doen jullie dat ook? moet je dat na het bakken erin spuiten ofzo en wat is het lekkerst om mee te vullen?
Groetjes
hallo sabje,
je staat hier verkeerd. Je hebt je vraag in de show off rubriek geplaatst, maar deze hoort bij bakken en vullen. Ik meld het even, en dan wordt 'ie verplaatst.
Ook kan je via de zoekfunctie heel veel vinden, ook over het vullen van een cupcake! Succes!
jam doe ik met een appelboor een gaatje maken tot bijna onderaan het ccje en dan vullen en cake wat je eruit heb gehaald voorzicht terugduwen
bc of slagroom spuit ik er direct in met een kleine spuitmond en herhaal dit een paar keer
[MOVE] --> Bakken & Vullen
Ik spuit ze, na het afkoelen, in met (meestal) de BC-mix met een smaakje, maar je kan vanalles gebruiken; het is net wat jij lekker vindt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling