Onderwerp: Eindeljk wat taartjes publiceren op dit forum 1 t/m 7
Nieuw op dit forum, redelijk veel al rondgekeken en zeker ook veel ideeën opgedaan (alle foto's opgeslagen op mijn Ipad... die kan ik tijdens het decoreren erbij houden!)
Toch maar eens wat foto's hier neergezet... Ik twitter ze ook, dus daar zijn ze ook te bekijken... (@movado73), maar dan :-)
Al mijn foto's zijn hier te bekijken...
http://twitpic.com/photos/movado73
Mocht iemand nog tips hebben, of zien waar het beter kan, ik hoor het graag...
Foto's met toelichting:
Mijn eerste taartje: Boltaartje met aardbei/mascarpone/wittechocoladevulling
Mijn tweede taartje: Een rond taartje met ook aardbei/mascarpone/wittechocoladevulling
Mijn derde taartje (gemaakt tijdens een workshop met behoorlijk wat hulp van Titataart!). Vulling met botercreme en frambozenjam.
Mijn vierde taartje, gemaakt als afscheidscadeautje voor een collega. Simpelweg gevuld met aardbeienjam en botercreme.
Mijn vijfde taartje: Gevuld met citroenbavarois.
Mijn zesde taartje: Geen idee meer waar ik het mee gevuld heb.
Om de hoge vorm uit te proberen. Decoratie te gehaast afgemaakt.
Mijn zevende taartje: Gevuld met Witte chocolademousse (poeder van callebaut) en frambozenjam. Staat nu in de vriezer te wachten tot de surpriseavond...
Al veel voorbeelden gezien hier, zo te zien ook via een workshop, maar helemaal gemaakt met foto's vanuit dit forum als voorbeeld (waarvoor dank)
Edit... Via Twitter kan ik dus de foto's niet rechtstreeks hier laten zien, maar als je me volgt op Twitter, zie je ze natuurlijk ook meteen (@movado73). Voor de duidelijkheid heb ik nu maar een album aangemaakt op mijnalbum.nl en via die website de foto's hier neergezet...
Ik heb in ieder geval in de twee maanden dat ik dit nu doe al veel plezier aan deze hobby, ik hoop het nog lang te doen...