Re: Blond Amsterdam kerst, nieuwjaar dummie!
Ooooh wat leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blond Amsterdam kerst, nieuwjaar dummie!
Ooooh wat leuk!
wat een geweldig plaatje!!!
Wow...wat gaaf!
En wat ontzettend knap gepuzzeld 
ontzettend mooi, knap hoor
Hij is inderdaad echt superstrak. Echt heel mooi gedaan.
super gaaf!!!
Heel mooie gepuzzeld! 
Mooi!! Echt super gepuzzeld!
heel mooi hoor, echt een nieuwjaarstaartje ga hem ook onthouden als het mag en als ik het plaatje kan vinden ha ha
Wat superleuk! Heel mooi gedaan! 
Hele leuke versie van blond 
wauwie die is echt gaaf!
hij is super tof zeg!
super gepuzzeld en een lekker vrolijk en mooi taartje! Veel plezier en succes morgen!
Vind hem geniaal! 
Wow zeg!
Owww da's jammer, ik kan niet ff gaan kijken ook al is het dichtbij en al veel te lang geleden dat ik bij Avri ben geweest.... Veel plezier ow ja en je dummie is echt supergaaf!
Bedankt voor alle reacties! 
Wat mooi!! Dit is echt deprimerend.
![]()
Ik ben zelf ook bezig met een blond plaatje maar ik vind het echt super moeilijk en ben al 3x opnieuw begonnen.
Maar ik vrees dat die van mij (als die ooit klaar is) niet aan die van jouw kan tippen.
Mag ik vragen, ik heb mijn lijntjes met de sugur gan gemaakt maar vind ze zelfs afentoe nog te dik hoe heb jij het gedaan? en heb je de lijntjes erop of ernaast gelegd?
Ja klopt dat vind ik ook dat de lijntjes van de sugar gun (kleinste enkele gat) nogal dik zijn voor zo'n afbeelding...
Ik heb daarom die douchekop van de sugargun gebruikt
je kent hem wel, het gat waar 100 sliertjes uitkomen ?
haha
De lijntjes liggen er aan de zijkant meer naast en op de afbeelding zelf er meer op. Succes nog met je plaatje! en wel het eindresultaat laten zien he? 
Wauw.. super leuk!
Het is al vaker gezegd maar wat een prachtig strak plaatje zeg, erg mooi
WAUW.
Erg mooi
Ik vind hem echt superleuk en mooi strak.. En natuurlijk waanzinnig gepuzzeld.. Puzzelen is volgens mij voor mij niet weggelegd. Lukt me niet...
Die is echt mooi!!
Wat keurig netjes gepuzzeld, wauw!! 
Super mooi zeg!!!!
Jammer
, ik wist niet dat het gisterenavond ladiesnight was bij Avri in Dongen, anders was ik zeker komen kijken! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blond Amsterdam kerst, nieuwjaar dummie!