Onderwerp: Elk jaar weer...
schiet ik in de stress rond deze datum. Want dan weet ik het weer: die dame die zal wel weer een taart bestellen. Die dame die nooit weet wat ze nu wil, die altijd van gedachten veranderd. Maar dit jaar heb ik besloten MIJN mening door te drukken, mijn eigen idee. Ik heb een taart gezien van Strawberry Shortcake, op een caddy wampus stand. Die waren helaas niet verkrijgbaar in Nederland, dus zelf een poging gewaagd hem te maken. De constructie bleek helaas niet stevig genoeg dus bak up plan bedacht met mijn hubbie. Die overigens ook heeft meegeholpen om de aardbeien te maken (moest het even vermelden van hem
). De onderste is gevuld met witte choco creme en kokos creme met stukjes amandelen, de middelste met witte choco creme en passievrucht creme en de bovenste met bananen creme. De dame is kwestie heeft de taart nog niet gezien, dat zal vanmiddag gaan gebeuren. Dan vieren we namelijk de verjaardag van deze dame, mijn eigen meisje
Vorig jaar had ik de lat al hoog gelegd voor mezelf met een kroontjes stapel, dus dit jaar moest ik daar nog overheen! Het is dus een totale verrassing voor Romy! Overigens vier ik dus vandaag ook een beetje mijn 2 jarig bestaan in taartenland, de verjaardag van dochterlief was de aanleiding tot deze geweldige hobby en verslaving
Genoeg gepraat, hier dan de foto's.
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!