1 Laatst bewerkt door Piece of Cake (28-11-2010 11:03)

Onderwerp: Elk jaar weer...

schiet ik in de stress rond deze datum. Want dan weet ik het weer: die dame die zal wel weer een taart bestellen. Die dame die nooit weet wat ze nu wil, die altijd van gedachten veranderd. Maar dit jaar heb ik besloten MIJN mening door te drukken, mijn eigen idee. Ik heb een taart gezien van Strawberry Shortcake, op een caddy wampus stand. Die waren helaas niet verkrijgbaar in Nederland, dus zelf een poging gewaagd hem te maken. De constructie bleek helaas niet stevig genoeg dus bak up plan bedacht met mijn hubbie. Die overigens ook heeft meegeholpen om de aardbeien te maken (moest het even vermelden van hem ;)  ;) ). De onderste is gevuld met witte choco creme en kokos creme met stukjes amandelen, de middelste met witte choco creme en passievrucht creme en de bovenste met bananen creme. De dame is kwestie heeft de taart nog niet gezien, dat zal vanmiddag gaan gebeuren. Dan vieren we namelijk de verjaardag van deze dame, mijn eigen meisje ;)  ;)  Vorig jaar had ik de lat al hoog gelegd voor mezelf met een kroontjes stapel, dus dit jaar moest ik daar nog overheen! Het is dus een totale verrassing voor Romy! Overigens vier ik dus vandaag ook een beetje mijn 2 jarig bestaan in taartenland, de verjaardag van dochterlief was de aanleiding tot deze geweldige hobby en verslaving ;) Genoeg gepraat, hier dan de foto's.

http://i56.tinypic.com/2ykc3g7.jpg

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

2

Re: Elk jaar weer...

Heel erg gaaf! Dat is een lastige constuctie. Ben benieuwd wat 'de dame' ervan vind.... Je dochter zal m in elk geval prachtig vinden!

Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

3

O leuk zeg! Gefeliciteerd met je dametje!
En volgend jaar en de jaren erop weer hetzelfde verhaal??  :D

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

gaaf! Jammer dat de constructie niet in gelukt :S
ben benieuwd wat je dochter er van vindt :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Ziet er superleuk uit :)  :)

tipsytaartje schreef:

gaaf! Jammer dat de constructie niet in gelukt :S
ben benieuwd wat je dochter er van vindt :Y

het bleek dat de buisjes te dun waren, dus maar eens proberen met een dikkere :Y

Groetjes Rebecca

7

haha....je legt de lat voor jezelf inderdaad erg hoog, deze is heel leuk. het probleem is inderdaad dat je jezelf elk jaar weer wil overtreffen  :think:

groetjes karin

lilo schreef:

O leuk zeg! Gefeliciteerd met je dametje!
En volgend jaar en de jaren erop weer hetzelfde verhaal??  :D

Waarschijnlijk wel ja :lol:  Blijft toch stressen voor je eigen dochter, wil er zo veel mogelijk tijd aan besteden :Y

Groetjes Rebecca

kaatje1 schreef:

haha....je legt de lat voor jezelf inderdaad erg hoog, deze is heel leuk. het probleem is inderdaad dat je jezelf elk jaar weer wil overtreffen  :think:

Ja, ik maak het mezelf niet makkelijk :lol:  :lol:  Romy vond hem gisteren geweldig, ze was er stil van!

Groetjes Rebecca

Wel een super leuke taart geworden zeg!!
Wel lastig zo'n moeilijke klant  :lol:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

11

Gefeliciteerd en wat een gave taart !!!

12

Heerlijk die dametjes met hun eigen willetje !
Maar deze zal ze echt prachtig moeten vinden  :thumb:  :thumb:

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

13

Gefeliciteerd met je dochter en ze zal hem zeker prachtig vinden.
Ik wel in ieder geval  :thumb:

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?