Onderwerp: choco mallen van de beurs
Ik heb op de beurs in Hilversum twee nieuwe chocolade mallen gekocht, en ik vind ze zelf erg gaaf!

groetjes,
Carola
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » choco mallen van de beurs
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb op de beurs in Hilversum twee nieuwe chocolade mallen gekocht, en ik vind ze zelf erg gaaf!

groetjes,
Carola
Zeker leuk!! 
Leuke kleurtjes, top.
heelleuk...je moet alleen proberen bij de molds het figuurtje te vullen dus niet het gleufje waar het stokje in ligt...dan worden ze nog mooier!!
dus bv bij de roos valt dan dat groene dingetje onderaan weg en bij de vlinders het rode streepje onder de vlinder...
tis maar een tip he 
Bedankt allemaal! Conny, ik zag het, dat krijg je als je het voor het eerst doet, dan zie je het meestal pas achteraf, ik dacht namelijk dat het bij de vlinder hoorde!
Ik oefen gewoon lekker door!
groetjes,
Carola
Heel mooi! Heb je ze met witte chocolade gevuld en vervolgens geleurd met kleurstof?
Hallo Leonie,
Nee, ik heb gekleurde chocola gekocht en dan kleur ik eerst de bijv. rondjes in de vleugels en de streepjes enzo, en dan vul ik hem op met in dit geval blauw.
Datzelfde geld voor de roos, eerst de groene "dingetjes" en dan vul ik de roos op met rood. Erg leuk om te doen!
groetjes,
Carola
Moet ik ook maar eens proberen, het ziet er zo lastig uit
Bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » choco mallen van de beurs