Onderwerp: Kleine parade met o.a. potloodjes uit MjamTaart!
Het is lang geleden, dat ik wat gepost heb cq. op het forum was. Ben druk geweest met veel andere dingen, waardoor ik even geen tijd had om urenlang het forum af te struinen en berichtjes te plaatsen. Ik weet inmiddels van mezelf, dat het onmogelijk is om "even" op de site naar de nieuwste prachtige creaties te kijken....
Maar ik heb niet stil gezeten.
Dit taartje heb ik gemaakt, gewoon omdat 2 vriendinnen op de koffie kwamen. Is 6" gemaakt van black magic cake, gevuld met dulce de leche en kersenjam. Afgesmeerd met cappuccino-bc.

Deze was voor de leidsters op het KDV ter ere van de Dag van de leidster. 6" Gevuld met aardbeienjam en BBR, afgesmeerd met champagne-bc.

Deze heb ik gisteren gemaakt. Voor mijn zusje om te trakteren op haar werk (school). Ik ben vergeten te tellen, maar ik geloof, dat het ca. 100 potloodjes waren. Veel werk, maar ik vind het resultaat wel geslaagd. 8", gevuld met speculaaspasta met daarover een laagje verkruimelde kruidnoten en abrikozenjam met mandarijntjes. Afgesmeerd met speculaaspasta.

Ik heb ook nog een stapel gemaakt en bonbons en cc's, maar die staan in de betreffende rubriek.
Bedankt voor het kijken en je reactie.
Groetjes, Wendy
Maar goed gelukt hoor