Onderwerp: vullingen voor chocolate cake, aanraders!
zoals de topic al zegt, ik zou graag willen weten wat de beste vullingen zijn voor chocolade taarten, dus hele lekkere combinaties.
zouden jullie dat willen meedelen
vast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vullingen voor chocolate cake, aanraders!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zoals de topic al zegt, ik zou graag willen weten wat de beste vullingen zijn voor chocolade taarten, dus hele lekkere combinaties.
zouden jullie dat willen meedelen
vast bedankt
Kersen, vanillecrème, ganache, hazelnoten, dulce de leche, pecannootjes, abrikozenjam, banaan, caramel, witte chocolade, nougatine, etc...
Zelf vind ik frambozen erg lekker bij chocolade, slagroom kan ook natuurlijk, of een soort tiramisu met koffie en mascarpone. Mogelijkheden te over volgens mij.
Ik heb toevallig net een soortgelijke vraag gesteld mbt mijn opties voor de vulling. Ik ga ook een chocoladetaart maken en ik dacht aan:
Slagroom, pralinebavarois en als laatste optie of bonbonblocvulling of ganache.
Misschien heb jij hier iets aan? Laat mij dat ff weten of jij hiervoor zou kiezen of dat het je te machtig lijkt? Alvast bedankt en succes!
> Je zou ook eens bij recepten/vullingen kunnen kijken... daar staan heel veel mogelijkheden.
Mijn zoon wil een chocoladetaart met caramel en marshmellows. Ik weet nog niet of ik minimarshmellows ga doen of marshmellow fluff. Hij houdt absoluut niet van slagroom. Anders had ik kersen met slagroom wel een goed idee gevonden.
Ik wil nog een chocolade taart maken en wil graag een vulling maken van chcolade ..
De taart die ik wil maken heb ik al vaak geproefd bij bakkerij ...en is een soort koekbodem en dan zit er een dikke laag zachte en zo lekker chocolade vulling en is ook afgewerkt met chocolade ...
weet niet hoe ik die moet maken ...
Gr van mij
laagje chocoladefudge en laagje kersenjam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vullingen voor chocolate cake, aanraders!