1

Onderwerp: hoe?????

maandag ochtend taart af hebben wil nu al biscuit vullen met jam en gele room en afsmeren met botercreme en zondag decorenen.
hoe doe ik dat en kan ik hem afgesmeerd en wel in de diepvries zetten? zoja waneer en hoe eruithalen en hoe moet ik de taart afgesmeerd in de diepvries zetten verpkken in pendaalemmerzak?
alle tips welkom

2

Re: hoe?????

Oke, nou ik zou het op deze manier doen:
vandaag dus bakken,vullen,afsmeren
vandaag de vriezer in
pak 'm in een pedaalemmerzak of taartdoos en vries 'm in
zaterdagavond laat eruit halen en in de koelkast laten ontdooien
zondag decoreren.

Dit moet goed komen. Succes!

3

kan dat ook als je bewijzen van volgende week een taart nodig hebt?:
kreeg net de vraag van iemand om aankommend weekend 2 sint taarten te maken dus wil dit ook zo doen alleen dan bv woensdag vullen en afsmeren?

Vries- of bewaarvragen --->

[move]---> taartdecoratie algemeen

het is niet nodig om 2 topics te openen over eenzelfde onderwerp in een verschillende rubriek  :nooo ik heb de andere verwijderd

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

pcreations schreef:

kan dat ook als je bewijzen van volgende week een taart nodig hebt?:
kreeg net de vraag van iemand om aankommend weekend 2 sint taarten te maken dus wil dit ook zo doen alleen dan bv woensdag vullen en afsmeren?

Ja hoor. Je kan bakken, af laten koelen en daarna invriezen.
Je kan ook bakken, af laten koelen, vullen, afsmeren en dan invriezen.
Gewoon 24 u voor het decoreren uit de vriezer halen.

6

Ik zou bakken, afkoelen en invriezen. De avond voor aflevering dan vullen, bekleden en decoreren.

Voor de taarten van volgend weekend zou ik eerder bakken, afkoelen en dan invriezen.
Of als je meer tijd hebt, de avond ervoor bakken, dan de volgende dag vullen, bekleden, decoreren en dan in de vriezer.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)