Re: In de etalage bij Oil&Vinegar
Mooi hoor! wat een eer om in de etalage te staan! Het taartje bedoel ik
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » In de etalage bij Oil&Vinegar
Mooi hoor! wat een eer om in de etalage te staan! Het taartje bedoel ik
Dit is echt ongelofelijk! Wat een super supermooie dummie!
Die is echt gaaf, leuke kleurencombi ook.
kenonne die is echt super zeg!
Een geweldige dummy! Hij verdient eigenlijk een mooiere plek in de etalage, met een witte achtergrond ofzo, dan knalt hij er helemaal uit!
Super leuk , mooie kleuren ook
ooo die is gaaf en ook de kleuren
succes met je demonstratie
GAAF GAAF GAAF! wat GAAF!
Wow, wat een reacties! Thanks!!
mischien dat ik zterdag even langs kom hoe laat ga je demonstaties geven
Van half één tot vier uur!
OOOh!erg mooi! ben helemaal weg van de kleurencombinatie!!! en je silhouettes op de onderste laag zijnsuper! hoe heb je die gedaan?
Zoals je een puzzel maakt?
Deze silhouetten staan op het visitekaartje dus dat heb ik eerst tig keer vergroot, ze uitgeknipt en nagesneden...
Geweldig. Ik heb al een paar weken staan in mijn agenda 'OIL en Vinegar miss Pebble' 27 nov. Ik heb er zin in om jou bezig te zien.
Leuk!
Hoe heb je dat Kitchen Tools geschreven? Lijkt net krijt, maar kan me niet voorstellen dat het dat ook is, of wel?
Nee hoor, het is wel een dummie maar in principe is het toch allemaal eetbaar behalve de binnenkant
Het is dat poeder om marsepein witter te maken, met pearldust en dan aangelengd met wodka. Witte verf gemaakt dus...
coooollll mooie stapel
Wat leuk voor je zeg, en wat een leuke taart!
Hoe cool is dat....
gr, Miriam
Een prachtige dummie, dat is een heel mooi visite kaartje
Wauw wat is die SUPER , SUPER mooi zeg!!!!!
Wat is dit een prachtige taart!
Helemaal geweldig zeg (ook de reden waarvoor je hem maakte overigens )!
super!
Superleuk!! Hij ziet er geweldig uit, en wat een gave plek zeg, zo in de etalage!!
Nee hoor, het is wel een dummie maar in principe is het toch allemaal eetbaar behalve de binnenkant
Het is dat poeder om marsepein witter te maken, met pearldust en dan aangelengd met wodka. Witte verf gemaakt dus...
Heel gaaf!! Hoe kom je erop zou ik bijna zeggen . Maar ik ga het zeker onthouden!! Bedankt voor het delen!!
Jeetje wat mooi. Hoe voelt dat je taart in een etalage!!
Super mooi
WAUW wat ontzettend gaaf zeg
Wow, heel erg origineel en gaaf gedaan.
Mooie reclame! Er ligt toch wel een kaartje bij met je bedrijfsnaam?
En wat werkt dat toch leuk met ons forum, ik zit hier gewoon helemaal trots op je te zijn.
prachtige taart, super kleuren, top-afwerking!
En ik moet ook nog even zeggen, je maakt al heel lang prachttaarten, maar het lijkt wel of je de laatste tijd echt vleugels hebt gekregen: geweldig wat er uit je handen komt
Wauw, prachtig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » In de etalage bij Oil&Vinegar