Onderwerp: buzz lightyear toy story met dank aan ideeën op forum!
Ik wil alle posters bedanken voor de creatieve ideeën. Zo ook deze Buzzzz helemaal geinspipikt van forum.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » buzz lightyear toy story met dank aan ideeën op forum!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil alle posters bedanken voor de creatieve ideeën. Zo ook deze Buzzzz helemaal geinspipikt van forum.

Heel mooi!!!
Wat mooi! Heel leuk gedaan!
Heel erg mooi 
ja wat is ie mooi
Ik vind hem in één woord: GEWELDIG!
Groetjes, Linda.
Op naar de sterren.... en daar voorbij 
Super mooi!!! 
SUPER ! Buzz is geweldig goed gelukt.
WAUW! Mooi gedaan
. De sterren maken het af. Maar wat heb je nou gebruikt voor de bol? Kan het niet goed zien....
WAUW! Mooi gedaan
. De sterren maken het af. Maar wat heb je nou gebruikt voor de bol? Kan het niet goed zien....
zoals andere buzz makers voor mij ook gebruikten, een helft van een bol waarin een klein cadeautje zit, vaak uit een automaat. Ik ben echt op pad geweest, maar nergens een automaat of het formaat was te klein. Bij bart smit hadden ze deze met een hello kitty snoepje erin.
Een eetbaar alternatief heb ik niet kunnen bedenken
heel erg gaaf!
Die kan ik me nog herinneren, Hij is gaaf hè? Mooi uitgevoerd. 
Wat is hij goed gelukt! Stom toevallig heb ik hem afgelopen weekend zelf ook gemaakt (foto's volgen nog) maar ik vond het echt lastig en het gezicht was me helemaal niet gelukt. Die van jou ziet er goed uit!
Wat is hij goed gelukt! Stom toevallig heb ik hem afgelopen weekend zelf ook gemaakt (foto's volgen nog) maar ik vond het echt lastig en het gezicht was me helemaal niet gelukt. Die van jou ziet er goed uit!
Ik had er ook wat moeite mee, dit is de derde versie. Mijn man gaf me uiteindelijk de tip: kijk eens naar de kin die is echt heel groot en bijna in midden van gezicht.
Ben wel benieuwd naar je foto: staat die er al op?
Super gedaan zeg!! 
Heel erg leuk en mooi gemaakt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » buzz lightyear toy story met dank aan ideeën op forum!