1

Onderwerp: En nu uitrusten..., de laatste van deze week!

Voor Tygo mocht ik een Toy Story taart maken, omdat 'ie vandaag 3 jaar is geworden. Ik kreeg het even spaans benauwd, want boetseren kan ik niet en het liefste wilde 'ie Buzz bovenop. Maar ok, ik wilde het best proberen. De volgende dag kwam zijn tante naar me toe en zei me dat ze de poppetjes van de AH ook wel erg leuk vond en dat er zo veel meer op de taart konden.... Mijn reddende engel.

Terwijl ik aan het speuren was naar leuke voorbeeldtaarten om inspiratie op te doen, kwam ik een stapeltaart tegen van José. En eerlijk gezegd heb ik hem gekopieerd, want ik vond hem super! José, bedankt! Wel in een wat kleinere uitvoering. Het blandaatje bovenop is 5cm, daaronder een 12.5 en een 17.5 taartje, alles gevuld met slagroom en aardbei. Ze waren meer dan enthousiast!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6IEZH7M7-D.jpg

Bedankt voor het kijken en je reactie!

Jacqueline

2

Re: En nu uitrusten..., de laatste van deze week!

Die is echt leuk :Y

Leuk leuk leuk!
Vind echt dat je onwijs mooie taarten maakt en je bent nog helemaal niet zo lang bezig! :thumb:

4

Super!!!

5

Hij is echt hartstikke leuk geworden!

Heb afgelopen weekend ook een toystory mogen maken (foto volgt nog) maar heb Buzz gepuzzeld, wat moeilijk vond ik dat... maar jij hebt het mooi creatief opgelost op deze manier, mooie stapel!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

Een mooie stapel hoor, krijg ook altijd kriebels van boetseren, boetseren is totaal mijn ding niet, maar vind dit net zo leuk, en kinderen hebben daarna nog iets om mee te spelen. Het maakt de taart er tenslotte niet minder om.

Groetjes Bianca Wolst

Groetjes Bianca Wolst

7

Erg mooi gedaan! Wel leuk met de poppetjes.

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

8

Wat een leuke Toy Story stapel! En wel fijn dat je de poppetjes mocht gebruiken, ik zou het ook benauwd krijgen als ik Buzz of Woody moest boetseren! :lol: