Re: Ketting CC foto topic!

Pistache cc met een frambozentoef, voor Puck!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ketting CC foto topic!

Pistache cc met een frambozentoef, voor Puck!
Deze cupcakes heb ik vandaag naar Chantelle gebracht, stroopwafelcc's met karamel. 
Deze cc's heb ik vanmiddag bij Inge gebracht, nog een hele zoektocht
3 cc's met marsepein
3 cc's met toef (speculaas, bastogne en een gekleurde toef)![http://www.mijnalbum.nl/Foto-77EZJHGD.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-77EZJHGD.jpg])

Gisterochtend heb ik mijn cupcakes naar E-tje gebracht. Het was gezellig!
Eigenlijk waren het geen cupcakes, maar kruidkoekmuffins. Dat vond ik net iets beter bij de tijd van het jaar passen. Afgesmeerd met Speculoos.

Ik heb vanochtend mijn cupcakes (nr. 192) afgeleverd bij Noussie (Anouska) in Leidschendam. Citroencupcakes afgesmeerd lemoncurd/botercreme.

Ketting cc nr.45
Afgelopen dinsdagavond mijn cc gebracht bij Tamara in Glanerbrug. Het was erg gezellig en ik heb ook nog even een handige tip meegekregen.
Ik heb gekozen voor cc met een kerstdecoratie omdat het a.s. zondag 1e advent is.
De cc zijn gemaakt met chocolade- en vanillecake (eigen recept) en gevuld:
2 met geroosterde nootjes van salademix (!)
2 met een amarenenkers
2 naturel
De versieringen zijn gemaakt met rolfondant en edible glitters.

Edit door Nathalie: Sorry voor de late reactie maar nu is de creatie te zien
(foto's gelukt, maar hoe krijg ik ze op deze site?)
Als je hier even leest, daar staat t goed uitgelegd. Wel even een account maken bij mijnalbum, mocht je geen eigen webruimte hebben
zijn bezig Crisje
bedankt 
Ik mocht vandaag mijn ketting-cc's afleveren bij V!cky (nr. 149)! Het is een vrolijke beestenbende geworden.
De cc's zijn red velvet cupcakes, afgesmeerd met chocoladepasta en bedekt met fondant.
De (vele) foto's:

Cupcakes nummer 55,
Vanuit Toldijk naar Doetinchem, deze heb ik gisteren naar Petra gebracht.
Petra het was super gezellig!
Vanille cupcakes met een halve mini mars erin. Afgesmeerd met gesmolten chocola. Eindelijk mijn cadeau patchworkcutters gebruikt 

Zo ging de cc's naar petra toe.
HoiHoi,
Ik heb vanmorgen mijn cupcakejes naar Sally gebracht, was erg gezellig.
3 met speculaaskruiden en balletje spijs in het midden en 3 met appel en kaneel.

Gisteren heb ik mijn cupcakes kunnen afgeven aan Natascha (Vicarth). We hebben cupcakes uitgewisseld, vermits het taarten hier in ons Vlaanderenlandje nog niet echt wijdverspreid is...
Ik wou me eens wagen aan iets wat anders niet echt mijn ding is, sobere romantische cupcakes
Terwijl ook eens proberen dusten en wat nieuwe spulletjes geprobeerd...
De Cc'jes zijn naturel cake met chocoladekrispies en afgesmeer met witte chocoladepasta

Vanmiddag heb ik deze cc's (Nr. 14) afgeleverd bij Natascha in Groningen.
Vanille cc met witte chocoladecreme en chocoladefondant.
Groetjes Priscilla

Ik ben Donderdag bij Patricia geweest.
En heb daar cc gebracht van de cc-mix met een beetje cacao en stukjes witte chocola.
De toefen zijn gemaakt van witte chocolade-botercreme met een drupje rood erdoor.
Nr : 175
Patricia (0255) is net op de koffie geweest, gezellig als altijd
Ze kreeg meteen haar cc mee, heb ze toepasselijk winters gemaakt !
Zitten stukjes chocolade in en zijn afgesmeerd met mbc witte chocolade.

Ik heb gisteren met de freubelavond kettingcupcakes 115 mee gegeven aan ThijsYmke
Hopelijk hebben ze gesmaakt 

Vanavond was ik aan de beurt om de CC's weg te brengen.
Ik mocht ze maken voor Cedes.
Nr 46.....
Had er een paar meer gedaan,omdat het kleinere CC's waren 
Vandaag is Lucy haar cupcakes bij mij opkomen halen.
Het ging allemaal niet volgens onze planning, maar dat maken we in het nieuwe jaar nog wel goed.
Dit zijn ze geworden nr 134

naturel cupcakes, gevuld met caramel, afgesmeerd met botercreme en winters gedecoreerd met fondant

Cupcakes nr 147. Door het slechte weer zijn deze helaas niet bij de bestemmeling geraakt...
Green velvet cupcakes - 3 met vulling en toef van botercreme met amarettosmaak en 3 gevuld met ganache.
Cupcakeketting nr 32
Ik heb vanochtend mijn speculaas appeltjes cupcake's met kaneelroomtoef bij eetjebeetje gebracht.
Esther het was erg gezellig en ik hoop dat ze lekker zijn!
En als er zoveel sneeuw ligt dan moet je eigenlijk de foto's daarop aanpassen toch? Dus gemaakt in de sneeuw!

Cupcakeketting nummer 121
Gisteren heb ik mijn cupcakes gebracht naar Esther (mv Nick en Sanne) en meteen mijn cupcakes opgehaald, wij hadden een onderlinge ruil.
Ik vond het erg spannend, ben nog maar beginner maar vond het ontzettend leuk om te maken en om een medebakster te ontmoeten. We ontkwamen niet aan het Sinterklaasthema in deze dagen. Esther had voor mij hele leuke zakken van Sinterklaas gemaakt en ze zal ze zelf proberen te showen.
Hier mijn creaties, met dank aan de inspiratie van de koekjeslollies van Mamav2boys voor de pietjes. De drie rode cakejes met minismarties zijn met een stempel van een plaatje voorzien, maar dit is op de foto's helaas niet zo goed zichtbaar.

Het zijn 2 cupcakes met speculaas en koekkruiden, 2 met een minimarsje erin en 2 met appel en kaneel. Afgesmeerd met botercrème en bekleed met fondant omdat Esther had aangegeven dat ze niet zo van marsepein houden.
Esther: heel erg bedankt voor jouw leuke creaties en ik vond het erg leuk om mee te doen met deze cupcakekettingronde!
Cupcake's no 120 van Esther mv Nick en Sanne naar Taartiana.

Dit zijn de cc's die ik voor Diana (Taartiana)heb gemaakt.
Het zijn zakjes van Zwarte Piet en de blauwe linten zijn afgesmeerd met speculaaspasta en de gele linten zijn afgesmeert met vanille botercreme.
Verders zijn ze gedecoreerd met Sinterklaassnoepjes zoals chocolademunten en chocolade kruidnoten en Sinterklaasspekkies.
Vond het wel erg spannend en moeilijk gezien de geweldig mooie creaties die er voorbij kwamen.
Maar vond het geweldig leuk om te doen.
En Diana dank je wel dat we samen tot en ruil hebben mogen komen.
En hoop dat we een keer wat kunnen afspreken om te freubelen???
Vandaag bij daffy geweest in apeldoorn voor cc nr 23.
Ik wist niet zo goed wat ik moest maken, dus uiteindelijk gekozen voor winter, lente, zomer en herfst. Er waren nog 2 cc over, maar helaas een beetje inspiratieloos, dus dat zijn bloemetjes geworden.

Gevuld met kleine stukjes mars (te klein eigenlijk).
Verassend genoeg gemaakt met ah halfvolle kinder cc mix. (eerst die van funcakes geprobeerd, die vond ik niet zo lekker, toen in nood maar naar de ah geweest).
Ik heb een hele slechte camera, en helaas ook alleen op de telefoon, dus foto's zijn niet zo heel mooi. Excuus! 
Afgelopen zaterdag mocht ik de ketting cupcakes nummer 3 bij Joke Ellen afleveren :-)
Het zijn amandel wonder cupcakes met een toef van Swiss meringue creme of bedekt met marsevanillefond (marsepein en vanille fondant door elkaar heen).

Cupcakes nr. 75 gingen naar Mariska in Nieuwegein. Geheel in Sint-stijl; cakebeslag met speculaaskruiden en een bolletje amandelspijs. Uiteraard voor 5 dec. bekleed met marsepein...

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ketting CC foto topic!