Onderwerp: Mijn eerste taarten parade
Hee dames,
Ik ben sinds kort aangestoken met het bak virus mijn eerste taart heb ik eind mei gemaakt en sinds die tijd heb ik 8 taarten en 2 sets cupcakes op mijn naam staan.
Eigenlijk wilde ik al een tijdje geleden mijn taarten hier laten zien voor wat tips of aanmerkingen maar vond dat het beter was om wat meer te oefenen voordat ik tussen al deze prachtige taarten mijn taartjes durfden te laten zien.
Dus bij deze:
Mijn eerste taart was echt een proef (dat valt ook wel te zien) beetje te fanatiek gelijk te lagen marja...
Mijn tweede en derde taart heb ik gemaakt voor mijn 2 schoonzussen voor een baby shower (de ene bevallen van een meisje, de ander nog zwanger van een jongetje)

Mijn vierde taart was voor de verjaardag van mijn broer die in het bestuur van een studenten vereniging zit vandaar dit wapen
Mijn vijfde taart was voor de verjaardag van de vriendin van mijn broer (de doos was het zelfde ontwerp als de verpakking van haar kadoo)
Mijn zesde taart was voor de verjaardag van mijn vader die toch een klein taartje mee wilde nemen naar zijn voetbal vereniging 
Mijn zevende taart was voor een feest van mijn broer en een vriend
Mijn achtste taart was voor de doop van het inmiddels geboren jongetje van mijn schoonzus
Ik hoop dat jullie ze leuk vonden.. Ik vond het in ieder geval leuk om ze te maken!
Iemand nog tip?
Groetjes Chiara
P.S. Ik heb zondag voor het eerst een workshop taarten maken (tot nu toe doe ik het met de informatie van internet) dus daar zal ik hopelijk nog super veel leren!!

. Mooi marmereffect! Ben al benieuwd naar meer
.