1

Onderwerp: [FEEDBACK] sint en piet

Voor pakjesavond wil ik de stoomboot gaan maken uit de Mjam. Van de week alvast sint en piet geboetseerd. Het is mijn derde keer boetseren dus zie zelf nog allerlei verbeterpuntjes. Maar wat vinden jullie is dit stel taartwaardig?

http://i51.tinypic.com/17zrd2.jpg

http://i54.tinypic.com/szbcz5.jpg

http://i52.tinypic.com/2utq5up.jpg

2

Re: [FEEDBACK] sint en piet

Ik vind ze zeker taartwaardig!!  :thumb:

3

Ik vind ze wel taartwaardig maar wat heeft piet tussen zijn benen?
Lijkt op iets voor de 18+ rubriek hahaha (geintje) ;)

Groetjes Willy

4

vengerovje schreef:

Ik vind ze wel taartwaardig maar wat heeft piet tussen zijn benen?
Lijkt op iets voor de 18+ rubriek hahaha (geintje) ;)

Haha, dat dacht ik zelf ook al. Maar het moet de boei voorstellen. Zal nog eens goed in de Mjam kijken of het daar ook zo lijkt.  :lol:

5

Hihi, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het Pietje zag...... :Y
Maar leuk hoor..... :thumb:

6

Zeker taartwaardig!!

En dat18+ vond ik in de mjam ook, dus  :thumb:  nagemaakt  :lol:

Liefs, Zanoni

7

Wat goed geboetseerd en dat voor de 3e keer!

En dat van dat pietje dacht ik ook even, maar daarna zag ik meteen: het is toch echt een boei hoor.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

8

hihihi..ik vind ze hartstikke leuk..en heb even 18+gegniffeld...pas maar op straks moet je in de zak mee :)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

Hey meiden,

Dank jullie wel voor de reacties.

10

hahahaha ik dacht ik zeg nix over die piet omdat ik dacht wat zullen ze wel niet van me denken als ik daar iets over zeg. :o . En nu lees ik die reacties... hihhihihihihi  maar hij blijft leuk... :D

11

Zeker taart waardig... heb ook de sint en zwarte piet klaar staan voor op de boot.. ik bleef die boei 18+ vinden.. en doe hem dus zonder..

Taarten zijn een hobby... eerder een verslaving;-)

12

Chellie, we denken niks van je hoor. Hihi, maar we hebben iig gelachen.  :lol:

Simone: Groot gelijk dat je hem zonder doet. Ik had het pas in de gaten toen ik de foto maakte. Misschien probeer ik hem alsnog los te halen. Heb op mijn hyves weinig reacties erop gekregen terwijl ze normaal binnen stromen. Haha, ze weten zeker niet wat ze moeten schrijven. Gelukkig doen we dat hier wel allemaal.  :Y

13

Rianne33 schreef:

Simone: Groot gelijk dat je hem zonder doet. Ik had het pas in de gaten toen ik de foto maakte. Misschien probeer ik hem alsnog los te halen. Heb op mijn hyves weinig reacties erop gekregen terwijl ze normaal binnen stromen. Haha, ze weten zeker niet wat ze moeten schrijven. Gelukkig doen we dat hier wel allemaal.  :Y

Haha.. nou bij mij hadden ze zeker allemaal gekrabbeld wat hier werdt gezegd (als het niet nog erger was geweest ;) )

Taarten zijn een hobby... eerder een verslaving;-)

14

Helemaal toppie...... :Y