Onderwerp: kerstbal
mini bolletje om te proberen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mini bolletje om te proberen
leuk....
besef net dat ik die halve ronde cupcake bakblikken heb, daar moet het ook wel mee gaan 
leuk....
besef net dat ik die halve ronde cupcake bakblikken heb, daar moet het ook wel mee gaan
heb het ook met 2 halve gedaan,viel reuze mee en zo klaar
Leuk gedaan met dat reliefje!
NiQ schreef:leuk....
Ik wil het ook proberen heb ook twee halve bollen liggen maar.... hoeveel beslag heb ik dan nodig!
essyt schreef:NiQ schreef:leuk....
Ik wil het ook proberen heb ook twee halve bollen liggen maar.... hoeveel beslag heb ik dan nodig!
om te vullen bedoel je dan? ik heb meestal wel vullingen staan van het een en ander,dit zijn de kleine bolletjes dus heb je amper wat nodig,heb witte chocopasta gedaan vanbinnen en ook de buitenkant mee ingesmeerd en tussen in de bolletjes wat om ze aan elkaar te plakken,was toch maar een probeerseltje
ik gebruik gewoon cakemix voor die bolletje en heb ook nog wel een pot witte chocolade of vanille frosting staan (niet helemaal mijn smaak) dus ga gewoon lekker proberen.
hebben ze bij de pipoos oid niet van die kleine piepschuim ballen? misschien wel leuk om mee te oefenen.
He , wat gaaf zeg...
Bijna zonde om op te eten.... 
He , wat gaaf zeg...
Bijna zonde om op te eten....
deze eten we ook niet op,staat op mijn werk als showmodel(ik werk in de catering)
super leuk!
is het niet erg moeilijk om te bekleden?
super leuk!
is het niet erg moeilijk om te bekleden?
nee ik vond het reuze mee vallen,eerst 2 halve bolletjes bekleden dan op elkaar plakken,randje sneeuwvlokken erop zodat je niet ziet dat het 2 halve bolletjes zijn en beetje geverfd en klaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren