Ik heb vorige week maar liefst 4 boeken gekregen, ik zal een korte uitleg geven over mijn bevindigen.
boek 1 Taart van petra achtien, leuk informatief staan leuke recepten in ook wel leuke ideetjes en weetjes maar het gaat.
boek 2 feestelijke taarten Staan zeker heerlijke dingen in en recepten, maar wordt weinig met fondant gewerkt meer met glazuurtaarten gewerkt en ook met fondant maar weinig.
boek 3 creatief culinair taartdecoratie zo simpel Is ook een leuk boek met uitleg ook wel interessante dingen. Ook een paar leuke receptjes maar..... hij is niet slecht maar.....
boek 4 Cake chic, dit is duidelijk mijn favoriet echt, die sla ik sinds ik hem heb misschien 10 keer per dag open om in te kijken de recepten goed om me in te laten werken, en met verbazing staar je de taarten bijna uit het boek. Ik kom er niet in uitgekeken, hele duidelijke uitleg lekkere recepten, hoe ze bijvoorbeeld te werk gaat en de recepten voor te vullen, eiwit glazuur uitleg spuit technieken. Ja deze is het einde!!!!
Dus ik ging voor cake chic ik heb hem overigens wel in nederlands talige versie gekregen.
ik hoop dat je er wat aan hebt groetjes pluto en veel plezier met je nieuwe boek welke je ook kiest.