Re: Cupcake koekjes en herfstkoekjes
Super mooie koekjes 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake koekjes en herfstkoekjes
Super mooie koekjes 
cupcake koekjes
wat ontzettend leuk zeg!!!
Die wil ik ook!!!!
Dankjulliewel allemaal!
Supermuts, ik heb nog even gekeken, en het heet 'volkoren tarwemeel' van Perfekt (van de Hoogvliet). Maar zoals gezegd kan het net zo goed met gewone bloem, is een kwestie van smaak!
Wat een schattige koekjes!!! Heel gaaf! 
Mén, wat zijn ze gewéldig die cc-koekjes!
Ben fan!
Voel gelijk van die "die-wil-ik-óók-kriebels" opkomen, maar 'k kan de uitsteker nog niet zo 1-2-3 vinden op 't web. In ieder geval niet van Wilton. Wel 2 andere maar ik vind deze de leukste.
Wie heeft 'm al wel ergens gevonden?
Het zijn hele mooie koekjes geworden, mooie kleurencombi's trouwens !
Dank
! Renaatje, ik heb even voor je gekeken en ze hebben hem hier in de webshop! Hij staat bij Uitstekers > Wilton Cutters en dan de vierde van boven, het is de gele in de 'Wilton Cookie Cutter Party Theme set/4'. Ik ben benieuwd wat je ermee maakt!
GEWELDIG!!! ziet er allemaal erg leuk uit! Ga je recept ook eens proberen, ik vind de standaard koekjesmix uit de shop niet heel bijzonder namelijk...
Hartstikke leuk zeg...
Erg mooi gedaan
Toevallig vandaag gezocht naar een goed koekjesdeeg. Want ik heb vandaag vol goede moed met mijn dochtertje koekjes gebakken met de mix uit de shop. Wat een misser zeg...
Alle koekjes helemaal uitgelopen, jammer hoor.
Ik ga deze zeker ook proberen. Ze zien er prachtig uit. Heel mooi 
heel leuk en super gezellig je site. ben gelijk een stuk wijzer en krijg koekjes kriebels...
Dit recept is zeker het proberen waard
. Vanwege de vele vragen en enthousiaste reacties van medebaksters die het ook eens willen proberen heb ik inmiddels een uitgebreide versie van het recept op mijn blog gezet! Houd ze de eerste keer alleen wel in de gaten, want de baktijd kan nogal verschillen in jullie oven (mijn oventje doet altijd wat langer over alles...), niet wachten tot ze bruin zijn, zodra de randjes gaan kleuren zijn ze perfect!
Oja, en uitrollen met voldoende bloem in de buurt! Ik heb nogal weinig ruimte en doe meestal een klein handje tegelijk op een snijplank waar ik bloem op heb gestrooid en smeer dan ook nog de deegroller licht in met bloem. Ik las dat sommige mensen het uitrollen tussen twee stukjes bakpapier, misschien ook het proberen waard?
Dank
! Renaatje, ik heb even voor je gekeken en ze hebben hem hier in de webshop! Hij staat bij Uitstekers > Wilton Cutters en dan de vierde van boven, het is de gele in de 'Wilton Cookie Cutter Party Theme set/4'. Ik ben benieuwd wat je ermee maakt!
Dat zijn nou nét de cutters waar ik zó overheen zou scrollen/al heb gedaan... Bedankt, ze zijn besteld! (met stiekem nog iets extra's, anders zó zonde van de verzendkosten
)
En nog even een complimentje voor je blog, helemaal leuk! Het recept ga ik woensdag uitproberen, ben benieuwd of dit dan 't ultieme LEKKERE koekjesrecept is!
Leuk om te horen Renaatje, post vooral de resultaten hier op het forum
!
Wow die zijn gaaf zeg!!
Die cupcake koekjes inderdaad, geweldig!!
Hoi hoi,
Ik heb net de koekjes gebakken....ze zijn heeeerlijk
Lekker krokant...
Ga vanavond beginnen met versieren.
Bedankt voor het recept en de how to en complimenten voor je site.
Groetjes Danielle
Ik heb net de koekjes gebakken....ze zijn heeeerlijk
![]()
Lekker krokant...
Ga vanavond beginnen met versieren.
Ik ben blij dat ze jou ook zo goed bevallen! Ik bak er altijd een paar extra, om gewoon onversierd op te eten
. Succes met versieren, ik ben benieuwd naar het resultaat!
Daantje_Taartje schreef:Ik heb net de koekjes gebakken....ze zijn heeeerlijk
![]()
Lekker krokant...
Ga vanavond beginnen met versieren.Ik ben blij dat ze jou ook zo goed bevallen! Ik bak er altijd een paar extra, om gewoon onversierd op te eten
. Succes met versieren, ik ben benieuwd naar het resultaat!
Het gaat aardig dat versieren, heb alleen niet echt een vaste hand...
Blijven oefenen dus..
Hoe lang kan je de koekjes bewaren nadat je ze met icing hebt versiert??
Hoe lang kan je de koekjes bewaren nadat je ze met icing hebt versiert??
Ik houd zelf een dag of tien aan, maar meestal zijn ze voor die tijd al op
.
super gelukt, in de vakantie ook eens gaan experimenteren
Daantje_Taartje schreef:Hoe lang kan je de koekjes bewaren nadat je ze met icing hebt versiert??
Ik houd zelf een dag of tien aan, maar meestal zijn ze voor die tijd al op
.
Bewaar jij ze in een kartonnen doos?? Of doe jij ze ergens anders in?
Heb er vandaag een paar naar mijn werk meegenomen en ze waren helemaal verrast en vonden ze super lekker....
Zal gauw de foto's laten zien...
Nog bedankt hè 
Bewaar jij ze in een kartonnen doos?? Of doe jij ze ergens anders in?
Heb er vandaag een paar naar mijn werk meegenomen en ze waren helemaal verrast en vonden ze super lekker....
Zal gauw de foto's laten zien...Nog bedankt hè
Leuk om te lezen! Ik leg ze meestal op een bord zoals op de foto en dek ze dan af met een schone handdoek of theedoek. Als ik ze weggeef doe ik ze of in een cadeautasje met servetjes of in een kartonnen cupcakesdoosje met bakpapier en servetjes erin. Maar dit is niet iets waar ik ooit echt over heb nagedacht eigenlijk, als je de perfecte manier vindt om ze te bewaren hoor ik het graag! En ik ben benieuwd naar de foto's
.
Oh die zijn te schattig en leuk!!! Die cupcakes zijn favoriet
!!
Ik vind ze ook echt geweldig! Ga meteen die cupcake uitsteker bestellen!
En wat een mooie site!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake koekjes en herfstkoekjes