1

Onderwerp: Een groot drama!!

Een taartje voor mijn collega die 25 jaar getrouwd is vandaag. Het maakte niet uit wat het zou worden, maar wel heeeeeeel graag met strik! Nou, zo gezegd zo gedaan! Dat dacht ik tenminste  :(  Taart helemaal klaar, alleen de strik moest er nog op. Echter bij het oppakken van de strik stort ie deze compleet in!! Je kon geen strik meer noemen!!!
Gelukkig was het grootste deel nog heel en heb ik er toch nog iets leuks van kunnen maken!! Jammer was alleen dat het zonder de dikke prop fondant in het midden niet ging lukken  :s

http://www.taartenvanmarielle.nl/media/Image/134jaar/3983p15hpp3bq713p1eko1qn21seqcj81.jpg
http://www.taartenvanmarielle.nl/media/Image/134jaar/68p15hpp3bq71s1ec7c1cmi1lbf1r2j2.jpg

gevuld met kersenvlaaivulling en chocoladepasta.

Bedankt voor het kijken! Tips etc zijn altijd welkom!!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

2

Re: Een groot drama!!

Mooie taart hoor , je ziet het alleen bij die close up foto en dan nog omdat je hegt verteld hebt.

ik vind hem ook mooi, helemaal niks mis
mee

4

Het zal best een drama geweest zijn, maar daar zie je niks van hoor!  :thumb: Je strik is mooi en toen ik iets las over een prop fondant keek ik nog een keer en toen zag ik het pas!

5

Mooie strakke taart hoor!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

6

Je ziet helemaal niks van het drama! Goed opgelost en mooie taart  :thumb:

Groetjes van Natascha!

7

als dit geen strik is weet ik het ook niet meer hoor..... :/  ;)
prachtig, weet zeker dat ze er blij mee waren :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Is ondanks je "ongelukje" toch een mooie taart geworden!! :Y

Groetjes Willy

9

Nou die prop valt wel mee hoor....
Bij mij is het meestal een prop icing , dat valt helemaal niet op en de strik is mooi stevig.

mooie taart geworden !