26

Re: waar kan ik de siliconen stempels "huisjes" uit je Mjamtaart kopen

Iris Zijlstra schreef:

Het zou toch wat zijn dat de Mjam een taart plaatst met siliconenstempels die nergens meer te krijgen zijn.

Je zou de Mjam kunnen mailen met de vraag waar je de officiële van Art talent kunt kopen.

Art Talent is het huismerk van Kruidvat voor hobbyartikelen, dit merk kan je dan ook alleen bij Kruidvat kopen.

Groetjes Bertie

27

Ik ben van de week helemaal voor niks naar Leidschehage geweest, omdat een Prijsmepper zat, maar hij is opeens verdwenen! Heb dus niet kunnen zien of ze daar in de overgebleven partijen liggen. Zag overigens bij Trekpleister ook dezelfde Art Talent kerststempels liggen, maar ook geen 'oude'.
Ik heb al gekeken of er een andere Prijsmepper in de buurt is, maar dat is helaas niet zo...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Ik hen de prijsmepper gemaild en gevraagd of ze nog te koop zijn en of ze te reserveren zijn, het liefst meerdere (voor jullie) omdat ik vermoed dat er veel meer belangstelling voor is; dus nu maar hopen wat het antwoord is.
Anders worden het huisje van gemberkoek of een kerkje van icing. http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=122993
:)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

29

Ik had de prijsmepper vorige week ook gemaild met dezelfde vraag. Ze zullen we denken...

Ik kreeg vandaag het antwoord dat ze die niet in hun assortiment hebben, dus helaas, ook niet bij de prijsmepper. Het zet ernaar uit dat die mooie taart niet op veel tafels zal staan deze kerst!

30

je kunt altijd een advertentie op marktplaats zetten, dat lukte bij mij tenslotte ook  :D

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

31

Kinke schreef:

je kunt altijd een advertentie op marktplaats zetten, dat lukte bij mij tenslotte ook  :D

Dat heb ik ook gedaan en ik had binnen een paar uur een reactie. Ik heb ze gekocht en ben erg benieuwd!

Er staat er nu ook 1 te koop. Als je zoekt op stempels huisjes dan komt er een tevoorschijn! Dus... wie het eerst komt...

Hoeveel kosten deze stempels bij de Kruitvat?

33

Haha, ik zie net dat het hoogste bod op dit moment 17,50 is  :lol: ! Nou, dan wil diegene ze wel érg graag hebben zeg.

Carpe Diem !

34

Annemiek schreef:

Ik ben van de week helemaal voor niks naar Leidschehage geweest, omdat een Prijsmepper zat, maar hij is opeens verdwenen! Heb dus niet kunnen zien of ze daar in de overgebleven partijen liggen. Zag overigens bij Trekpleister ook dezelfde Art Talent kerststempels liggen, maar ook geen 'oude'.
Ik heb al gekeken of er een andere Prijsmepper in de buurt is, maar dat is helaas niet zo...

Trekpleister is van het Kruidvat , deze winkels vallen onder de AS Watson groep.

Groetjes Bertie

35

monique63 schreef:

Haha, ik zie net dat het hoogste bod op dit moment 17,50 is  :lol: ! Nou, dan wil diegene ze wel érg graag hebben zeg.

die's gek  :D
(ik heb er 4 euro voor betaald)

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Ja ik had daar ook hoog op geboden wilde ze graag hebben maar het werd mij toch iets te gek...

37

En die verkoper snapt er niks van maar lacht zich rot  :lol:  :lol:

Carpe Diem !

38

en weet je waar ik nu zo ontzettend van baal..... dat ik die dingen vorig jaar heb zien liggen bij de prijsmepper. Ik dacht toen nog kan ik hier iets mee, dacht toen van niet en heb ze laten liggen  :grr:

Dat zou ik nu dus noooit meer doen ;)

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

39

malukuwoman.nl/stempelen/index.html met www ervoor die biedt ze ook aan...

Groetjes, Dorothea.

40

Dot schreef:

Wat een rare site, hoe moet je die bestellen dan, ik snap er niks van ik ben blonT

groetjes Hanneke

41

axhanneke schreef:
Dot schreef:

Wat een rare site, hoe moet je die bestellen dan, ik snap er niks van ik ben blonT

Sorry, ik heb het al gevonden

groetjes Hanneke

42

waar zien jullie ze staan dan??

Ik heb haar gemaild, ze heeft ook een hyve, maar ze heeft niets van zich laten horen.
Ik was de gelukkige op marktplaats vorige week en heb de stempels vandaag ontvangen. De koopster heeft zich niet laten leiden door het bod dat steeds hoger werd en ze toch aan mij verkocht. Sorry.
Blijven proberen.

Meer over malukuwoman, google even en je komt op haar hobby pagina dat ook meer vertelt over haar hyve.

Ik kan de huisjesstempels niet vinden op haar hoor.

Heeft niemand meer wat gehoord van Mjam taart?

45

vind het wel jammer hoor.....

46

Ik wist dat het moeilijk ging worden ,maar zo moeilijk :nooo
Maar als je ze nu in de vraag en aanbod rubriek te leen vraagt aan de gelukkigen die ze wel hebben ! Of........een afdrukje in arista klei (is gifvrije klei)maken en daar dan weer fondant over rollen ,of daar weer een nieuw malletje van maken. Ik zit maar mee te denken hoor :rolleyes:

47 Laatst bewerkt door zoethoudertje (01-12-2010 20:47)

http://www.rubberstampworld.co.uk/produ … ts_id=3672
Is dit nog wat voor de liefhebbers?

Of hier in het blog bij 27  juni 2008 lijkt de schrijfster te weten waar je ze kunt krijgen, maar ja, dat is al weer lang geleden:
http://karinhoeve.blogspot.com/2008_06_01_archive.html

Of zelf maken?
Zie 28 aug.
http://normerandstacee.wordpress.com/category/creative/

48

Ook ik ben op zoek naar de stempels! Totaal zinloos natuurlijk...  :lol: Daarom mijn vraag: zou ik ze van iemand mogen lenen? Ik woon in Ruinerwold, maar mocht er iemand zijn die ze wel wil uitlenen en het niet erg vindt om ze op te sturen: ik betaal uiteraard de verzendkosten! Ik hoooooop het! *duim duim duim*

49

Ik heb ze!! oke ik moet ze nog even betalen en dat doe ik zo direct. iemand via marktplaats.

ben blij!!

50

Ik heb ze ook! Ik heb er inmiddels zelfs 2 setjes! :D Kan ik iemand blij maken met zo'n setje?