Onderwerp: Hoe het net voor een tafeltennis-taart maken?
het onderwerp zegt het al. kon er nergens iets van vinden. dacht zelf aan royal icing. maar is dat stevig genoeg? en hoe zou ik het kunnen bevestigen?
iemand suggesties? tips?
thx
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe het net voor een tafeltennis-taart maken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
het onderwerp zegt het al. kon er nergens iets van vinden. dacht zelf aan royal icing. maar is dat stevig genoeg? en hoe zou ik het kunnen bevestigen?
iemand suggesties? tips?
thx
2 dowels bekleden en dan het net van fondant met tylose of dropveters....dat is het eerste wat in mij op komt. Ik moest een keer een hek maken en toen heb ik curly wurly gebruikt en aan elkaar gelijmt
Misschien een blaadje gelatine gebruiken?
Misschien een blaadje gelatine gebruiken?
bedoel je in de royal icing? heb ik nog nooit gedaan.
enige ervaring mee? concrete ipshiervoor?
iemand anders nog een idee? bij voorkeur uit eigen ervaring voor iets gelijkaardigs
Notje bedoelt, denk ik, om het hele blaadje recht in de taart te zetten. Tenminst, ik dacht daar wel aan toen ik de topicvraag zag
er is een tijdje geleden iets geplaatst en die had fondant uit laten harden en dit door de gelatine gehaald.
dus kan je misschien een "raster" van witte fondant maken en dat in de gelatine dopen?
geen idee hoe dit werkt maar zou wel mooi zijn als dit lukt,
er is een tijdje geleden iets geplaatst en die had fondant uit laten harden en dit door de gelatine gehaald.
dus kan je misschien een "raster" van witte fondant maken en dat in de gelatine dopen?
geen idee hoe dit werkt maar zou wel mooi zijn als dit lukt,
is er iemand die toevallig het linkje weet naar die topic? of wie de tipgever is?
is er iemand die toevallig het linkje weet naar die topic? of wie de tipgever is?
ik ga even zoeken voor je!
Ik bedoelde inderdaad gewoon een blaadje gelatine op zijn kant zetten.Dat heeft namelijk een ruitpatroontje en is toch transparant.
Dan maak je er aan de zijkant nog stokjes aan van fondant bijvoorbeeld.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe het net voor een tafeltennis-taart maken?