1

Onderwerp: Voor het goede doel Sintalmere

Hoi,

Vanavond ga ik helpen inpakken bij Sintalmere en heb ik voor de inpaksters gratis cupcakes gemaakt om alvast in de stemming te komen. Sintalmere is een goed doel die voor kinderen die in armoede leven een cadeau voor hen verzorgt tijdens de Sinterklaasdagen.
De intiatiefneemster Miranda hiervan is zelf juf en maakte het regelmatig mee dat er kinderen in haar klas waren die geen cadeautje kregen omdat dat niet betaald kon worden. Weet je dat er in Almere 7000 kinderen zijn die geen cadeautje zouden krijgen! Dat kon niet vond Miranda. Zij heeft hier voor sintalmere opgericht.
Ik wil me graag inzetten voor een goed doel en hoop zo mijn steentje bij te kunnen dragen. Miranda, ik vind het geweldig dit initiatief!
Bedankt voor het kijken.
De cupcakes zijn gevuld met bosvruchtenjam.
http://www.maakeentaart.nl/nl/images/phocagallery/cakejesmaken/thumbs/phoca_thumb_l_maakeentaart-1532.jpg

2

Re: Voor het goede doel Sintalmere

Wat een super initiatief, en met de pietjes zullen de inpaksters erg blij mee zijn  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Goed initiatief en een welkome traktatie denk ik zo!!
Ze zien er leuk uit  :thumb:  :Y !!

4

Wil je Miranda een hele dikke pakkerd van mij geven!!!!

Ik heb op hyves een sinterklaastaart verloting gehouden voor sintalmere. Het geld gisteren overgemaakt.

Ik was ook van plan om te komen inpakken, maar is toch niet echt naast de deur en miranda heeft genoeg inpakkers gevonden.

Super pietjes en veel plezier en vergeet niet dat je Miranda een pakkerd moet geven van mij.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

5

Ahhh, wat jammer!
Doordat ik ziek ben, kan ik vanavond niet komen, had me wel opgegeven als inpakster.
Ik baalde al, maar wetende dat jullie vanavond van deze heerlijke pietjes gaan genieten, baal ik nu dubbel!!  ;)
Veel plezier vanavond en een dikke  :thumb:  voor jullie allemaal!

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

Katja1604 schreef:

Ahhh, wat jammer!
Doordat ik ziek ben, kan ik vanavond niet komen, had me wel opgegeven als inpakster.
Ik baalde al, maar wetende dat jullie vanavond van deze heerlijke pietjes gaan genieten, baal ik nu dubbel!!  ;)
Veel plezier vanavond en een dikke  :thumb:  voor jullie allemaal!

Groetjes, Katja

He beterschap voor jou en Maggie ook alvast bedankt.
Ik heb deze link doorgemaild naar Miranda en ze vindt het hartstikke lief!

7

Waren ze lekker? Vond iedereen ze mooi?

Ik las al op Miranda haar hyves dat jullie hard hebben gewerkt gisteren. Toppie!  :thumb:

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

Maggie schreef:

Waren ze lekker? Vond iedereen ze mooi?

Ik las al op Miranda haar hyves dat jullie hard hebben gewerkt gisteren. Toppie!  :thumb:

Hoi,
Iedereen was verrast en ze vonden de cupcakes lekker! Het was erg leuk om met zijn allen aan een goed doel te werken. Het was een eer om " even " te mogen mee helpen aan zo'n mooi project.

9

Hallo,

hele leuke pietjes en heel goed initiatief!! Ik heb mijn kind ook niet veel kunnen geven een aantal jaar en weet hoe vervelend het is. Hoe wist zij dat er zoveel kinderen geen cadeau zouden krijgen ? en hoe heeft ze dit alles gedaan? Ik zou graag meer info willen!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

10

Wat een hartverwarmend initiatief! Superlief!

Groetjes Sas

11 Laatst bewerkt door saskiahuisman (27-11-2010 08:29)

missnicd schreef:

Hallo,

hele leuke pietjes en heel goed initiatief!! Ik heb mijn kind ook niet veel kunnen geven een aantal jaar en weet hoe vervelend het is. Hoe wist zij dat er zoveel kinderen geen cadeau zouden krijgen ? en hoe heeft ze dit alles gedaan? Ik zou graag meer info willen!

Hoi,
Kijk even op haar site van sintalmere en vooral op haar blog.
Er bestaat ook nog een ander bureau die hetzelfde doet:
sinterklaasbestaat Deze is actief in een aantal steden in Nederland. Misschien dat je daar je info vindt.