1

Onderwerp: Wil jij een filmster worden? Dit is je kans!

Ha!

Ik ben op zoek naar een filmpje waarin marsepein en fondant wordt gekneed en uitgerold. Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd gebeurt het me zo vaak dat ik luchtbellen in mijn marsepein/fondant krijg, ik word er helemaal gek van!

Dus kneed en rol jij perfect, zet het op film en wellicht word je een ster (en ik ook in het kneden en rollen :))!

Jacqueline

2

Re: Wil jij een filmster worden? Dit is je kans!

Daar heb ik ook last van de laatste tijd.  Ik probeer nu de lap marsepein zo dubbel te vouwen dat er geen ruimte en dus geen lucht meer tussen de lagen zit. Even goed aanduwen en dan weer dubbel klappen, etc. Ook niet teveel poedersuiker gebruiken, want dan plakt het niet goed meer op elkaar.
Ik heb het idee dat het beter werkt, als ik maar niet teveel haast heb.

Klinkt een beetje warrig, maar hoop dat je het snapt.

Volgens mij heeft er in de Mjam taart ook iets over gestaan, maar heb net een aantal nummers uitgeleend dus kan het niet nakijken voor je.

Hopelijk zijn er nog meer mensen met tips/filmpjes. Ik kijk ook graag mee!

3

ik ben beginner en werk tot nu toe alleen met marsepein, maar misschien kunnen jullie mij vertellen wat voor voordelen marsefond nu heeft want ik begrijp dat heel veel mensen dit gebruiken en het veel lekkerder vinden.

ik ben tot op heden erg groot fan van de zeelandia marsepein

N-Joy Cakes

bedoel je dit? http://www.youtube.com/watch?v=IsrgS9eB1bE

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Ik vond deze ook erg duidelijk

http://www.youtube.com/watch?v=Vakbcr_cdes

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

en de luchtbellen kan je aanprikken met een speldje en dan gewoon weer verder rollen :D

Misschien eens een ander merk proberen?

Alles goed???? nee 3 fout