Onderwerp: schaap en snowglobe
voor de vriend van mijn vriendin, die werd 30 en heeft iets met schapen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » schaap en snowglobe
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor de vriend van mijn vriendin, die werd 30 en heeft iets met schapen.
Niet zo streng!
Hij is simpel, maar leuk!
Opzich een hele leuke taart! Schaapje is ook echt heel leuk gedaan
Alleen die snowglobe.. ik vind het ene beetje op een groene drol lijken
Opzich een hele leuke taart! Schaapje is ook echt heel leuk gedaan
![]()
jij bent grappig...
Wel altijd eerlijk he?
Dat mag ik wel!
Neeheeee niehiieet doehoeeen, kan je de "groene drol" zoals die hier genoemd wordt niet meer veranderen, is de taart al weg???
de taart is al weg ja.
heb em zondag gebracht.
gelukkig was hij er wel blij mee.
sorry, ben een beetje overstuur het lukt me allemaal niet...
iedereen maakt hier zulke mooie taarten...
ik doe zo mn best maar het lukt iedere keer niet!
Meid, wij zijn toch een stuk minder lang bezig!
Mijn taarten zijn ook zo spectaculair niet als sommige hier en dikke kans dat ze dat ook nooit gaan worden.
Ik had hem ook al gezien maar geen reactie gegeven, ga ik nu toch echt even doen :
Zo erg was het helemaal niet, vond het echt wel een geslaagde taart , een drol zag ik niet
wel een lekkere toef met meen ik de leeftijd er in.
Kan me helemaal voorstellen dat hij er blij mee was !!
Niet zo negatief over jezelf hoor en lekker doorgaan met taarten !
Nou meis ik zit op je hyvespagina te kijken en je maakt prachtige dingen
En ik zeg dit niet om vriendelijk te zijn
Je babycupcakes, je herfstcupcakes met het hertje, je bloemencupcakes en ga zo maar door.
Het lijkt mij juist dat cupcakes moielijker zijn dan taarten omdat het allemaal veel kleiner is en dus veel meer gepriegel.
Ze zien er allemaal strak uit, mooie kleuren, geen rafels aan de randje, kortom ik doe het je niet na, ik kan niet eens een cupcake bakken
Ik heb ook de taart met het schaap gezien, misschien als je er wat bloemetjes op had gedaan was ie iets voller geweest maar er is niks mis mee hoor en die "groene drol" laten we dat maar snel vergeten.
En als de ontvanger er blij mee was??? dan is het toch in orde??
Als er bij mij iets niet lukt dan denk ik altijd maar, heel veel mensen kunnen dit niet En ik doe het allemaal toch maar even zonder ook maar 1 workshop gevolgd te hebben.
Groetjes
Femke
Dankjulliewel...
nu schaam ik me nog meer, lijkt net of ik op deze manier reactie wil.
maar dat is dus niet zo.
het komt vast doordat ik aan het afbouwen ben met medicijnen.
ik word er zo onzeker en negatief van.
maar ik val jullie er niet meer mee lastig, ik zet de foto weer terug, ik vergeet de 'groene drol' en ik ga maar weer aan de slag met mn zwarte pietjes.
op cupcakes, wel te verstaan! haha!
Kijk, das beter
En nu weer hup! in de positivo-modus
Hey Koekiemonster!
Je verhaal is heel herkenbaar. Ik neem aan dat je aan de anti depressiva zit!? Probeer jezelf niet zo naar beneden te halen. Het is een hele hoge eis om alles heel snel perfect te willen leren. Dat kan niet, was het maar waar dan was ik ook wat aardiger voor mezelf! Je hoeft ook niet in paniek te schieten omdat je nu het idee hebt veel aandacht naar je toe te trekken. Je onzekerheid mag er zijn, neem het serieus, maar probeer het te relativeren dan wordt de last wat minder.
Groetjes, Karin
Uiteindelijk gaat het om wat de ontvanger van jouw taart vind en het is hartstikke goed om te experimenteren. Van die drol heb je ook weer geleerd en soms zit het gewoon hartstikke tegen!
Je hebt een taart gemaakt die de ontvanger hartstikke blij heeft gemaakt, wees er trots op!
Dankjulliewel...
![]()
nu schaam ik me nog meer, lijkt net of ik op deze manier reactie wil.
maar dat is dus niet zo.het komt vast doordat ik aan het afbouwen ben met medicijnen.
ik word er zo onzeker en negatief van.
maar ik val jullie er niet meer mee lastig, ik zet de foto weer terug, ik vergeet de 'groene drol'en ik ga maar weer aan de slag met mn zwarte pietjes.
op cupcakes, wel te verstaan!haha!
Hou is ff op jou, ik moet binnenkort gaan afbouwen...
Maar he....je taart is toch prima?!
Snap het wel, frustrerend is het soms wel al die kunstwerken...
Maar je vind het toch leuk om te doen?!
En als de ontvanger blij is, is het goed!
Wij zien hier al die kunstwerken voorbij komen, maar die zien hun niet!
De mensen voor wie je taarten maakt vinden jouw taarten ook kunstwerken, dat weet ik zeker!
En zeker je cupcakes zijn altijd super...
Ieder zn ding daarin...ik ben daar bijvoorbeeld weer minder goed in...
En koekjes versieren....tjsa, ik denk niet dat daar onze talenten liggen....
Kop op...x
Jaim schreef:Opzich een hele leuke taart! Schaapje is ook echt heel leuk gedaan
![]()
jij bent grappig...
Wel altijd eerlijk he?
Dat mag ik wel!
nouja.. iedereen wil uiteindelijk toch vorderingen maken? En als iedereen zegt aaaahh wauwiee oeehh aaah, dan leer je daar niet zo heel veel van, in mijn ogen heb je meer aan opbouwende kritiek, met die feedback kan je iets zodat je volgende taart nog net weer mooier word!
@ topic-opener, ik vond je taartje heel leuk en begrijp me absoluut niet verkeerd! Mijn eerste taartjes waren echt niet om over naar huis te schrijven, en al doende leert men toch! Kvind het jammer dat ik je met mijn opmerking onzeker maakte want dat was echt niet de bedoeling, kop op! En ga zo door
Je schaapje vind ik echt top! En de ontvanger was toch blij met zijn taart??
Kom volgende week maar weer eens lekker langs, ik moet dan genoeg taarten maken!!
Hoi,
Onzeker?
Moet je eens kijken wat een technieken je allemaal in 1 taart heb gedaan; openslaande punten; een snowglobe....
Juist superstoer!
grtjs,
Wendy
sorry ik dacht ook eerst hu.....die globe vind ik niet zo in het geheel passen maar dat schaapje geweldig leuk koppie
meid trek het je niet aan gewoon geinspireerd blijven hoor je maakt wel mooie taarten en feedback is opbouwende kritiek
sorry ik dacht ook eerst hu.....die globe vind ik niet zo in het geheel passen maar dat schaapje geweldig leuk koppie
meid trek het je niet aan gewoon geinspireerd blijven hoor je maakt wel mooie taarten en feedback is opbouwende kritiek
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » schaap en snowglobe