1

Onderwerp: HELP seventies.....

mijn buurvrouw vroeg mij een okergele taart te maken met daarop een bruine bloem. lekker simpel, daar hou ik van. maar nu, hoe krijg ik hemelsnaam die "seventies" okergeel en bruin. het bruin is een beetje aubergine/bruin achtig dus dat moet wel goed komen maar okergeel.....HELP HELP HELP

N-Joy Cakes

Re: HELP seventies.....

Ik heb de kleuren egg yellow en gold van americolor....dat zijn allebei een beetje van poep(excuse me)kleuren... :Y
Gaaf zo'n retro taartje!

3

ik vond de gold net niet geel genoeg dus maar proberen die 2 te mixen anders........ ik vind het ook onwijs gaaf dit verzoekje. het is eigenlijk een zomaar taartje voor haar ouders (35 jaar getrouwd) en zij hebben nooit een trouwtaart gehad, deze was gevallen voor ze hem aan konden snijden.

N-Joy Cakes

NiQ schreef:

ik vond de gold net niet geel genoeg dus maar proberen die 2 te mixen anders........ ik vind het ook onwijs gaaf dit verzoekje. het is eigenlijk een zomaar taartje voor haar ouders (35 jaar getrouwd) en zij hebben nooit een trouwtaart gehad, deze was gevallen voor ze hem aan konden snijden.

Oohhh, dat is sneu zeg!
Dan zijn ze vast extra blij met je taart!
Ben benieuwd naar het resultaat!

5

Nicole, je zou Melon van Sugar Flair kunnen gebruiken. Dat is echt prachtig geel  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

sonja heeft me kleuren mee gegeven dus ik vertrouw helemaal op haar.
ze moest wel lachen bij het zien van de foto's hahahaha

N-Joy Cakes