Onderwerp: Stiekem niet helemaal nieuw
Lieve Taartenbaksters (zijn er hier ook bakkers eigenlijk?),
ik ben al even op het forum maar heb nooit de moeite genomen om me voor te stellen. Dus bij deze:
Ik ben Imke, 18 jaar en ik woon in Almere. Ik heb afgelopen jaar mijn VWO diploma gehaald. (Halleluja!) Nooit verwacht dat ik het zou redden maar het is me, ondanks dat mijn vriend van destijds waar ik 2 jaar mee had me vlak voor de examens had gedumpt, toch allemaal gelukt. En nog met en redelijk mooie lijst ook. Met een ontzettend dikke 8 voor het creatiefste vak, tekenen.
Want ja, ik denk dat ik mijzelf toch wel redelijk creatief mag noemen. Ik speel al 10 jaar toneel. En elk jaar een mooie voorstelling met ontzettend veel passie en plezier. Ook figureer ik soms. Kennen jullie Neonletters? Ik had een paar weken terug een heel klein rolletje. Stelt niet veel voor. Maar ik vind het leuk genoeg om even te laten zien:
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-236105
Een andere grote passie van mij is fotografie. Dit doe ik nu net iets meer dan een jaar. (zie website trouwens). Nu ben ik ook nog bezig met een vooropleiding aan de kunstacademie. Dit is elke zaterdag. We zijn bezig met ongeveer alle kunstdisciplines die je kan bedenken. Geen taarten bakken helaas.
Ik hoop volgend jaar fotografie of theatre design te mogen studeren.
Maar nu waar het echt om gaat natuurlijk! Taarten bakken. Ik ben hier nog geen jaar echt mee bezig. Ik heb 3 taarten gemaakt en 2 keer cupcakes. Ik bak (wat een woordgrap...) er nog niet zo heel veel van. Maar ik hoop dat ik met mijn doorzettingsvermogen toch nog ergens kom.
Verder ben ik werkeloos. Wel zoekende overigens. Maar dat valt nog vies tegen.
Nou dat was een hele lap tekst. Hoop dat jullie niet in slaap gevallen zijn ondertussen.
Liefs,
Imke