1

Onderwerp: snoepzakken???

Ik lees wel eens dat mensen snoepzakken gebruiken om bv botercreme toef te maken op cakejes, maar mijn vraag is gebruik je dan geen hulpstuk onderaan zoals bij de gewone spuitzakken.
Is het gewoon dan de bedoeling dat je het puntje afknipt en dan kun je gewoon een mooie toef maken?

Ik heb het nl een keertje geprobeerd maar mij lukte dat niet echt.
Misschien deed ik iets fout? Ik kreeg de botercreme er nl niet zo makkelijk uit  :mad:

Ik wilde graag voor sinterklaas wat cc maken met een toef erboven op omdat ik die nog nooit heb gemaakt ;)

Alvast bedankt voor de tips/antwoorden!!

2

Re: snoepzakken???

Ik gebruik altijd snoepzakken daarvoor.Ik knip er een puntje af en doe daar een spuitmondje in.
Heb jij het gepobeerd toen het net uit de koelkast kwam.En wat voor soort bc gebruik je?
Ik heb altijd de mbc,die is zo heerlijk.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

3

Ik heb het eigenlijk nog maar 1x geprobeerd hoor! Maar ik had er geen spuitmondje in, ik dacht dat dat niet hoefde  :o
Kun je dan niet beter een gewone spuitzak kopen ondanks dat je die moet schoonmaken? En wat voor spuitmondje kan er dan in zo'n plastic (snoep)zak?

4

Met een spuitmondje krijg je een mooiere toef.Ik gebruik de spuitmonden van een gewone spuitzak(die het begeven heeft).
Ik vind de weggooi zakken veel beter,want die hoef je niet schoon te maken.En aangezien ik een gruwelijke hekel heb aan schoonmaken van zo'n vieze vette zak,vind ik dit een ideale oplossing.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

5

Thanks!
Zou je ook een gewone spuitzak met spuitmond ergens in een winkel gewoon kunnen kopen?

6

Renate78 schreef:

Thanks!
Zou je ook een gewone spuitzak met spuitmond ergens in een winkel gewoon kunnen kopen?

:Y  bij blokker, voor een euro of 6 à 7.

Dat is toch een TAART waard!

7

Of bij de Hema. Maar volgens mij is die van de Blokker wel fijner (meer spuitmondjes)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

Lekkere grote snoepzakken zijn ideaal voor eenmalig gebruik, maar waar kopen jullie ze? En dan niet per 10.000 maar gewoon in normale aantallen  :) ??

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

9

Ik koop die snoepzakken bij de Sligro, en dan gaan ze per 100 dacht ik.
Vind ik wel 'normale' aantallen (gebruik ze ook voor cupcakecases vullen met beslag)

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

Thank, per 100 is geen probleem. En mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald?
Dan gaan we even een sligro pasje regelen  :Y

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!