1

Onderwerp: dringend hulp nodig wat is er fout,of wat mis ik

Hallo, voor mijn beste vriendin wilde ik een mooie en leuke taart maken. Zij is een blondine, Wij kunnen uren babbelen over alles en nog wat bij een kopje thee.
Vandaar mijn blond versie, wat was ze moeilijk.
Nu ik het puzzelplaatje af heb. Ben ik er niet tevreden over, dames wat mis ik er komt nog wel bla bla bla bij.
Maar het is het net, niet graag jullie advies

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G88NUCIP-G.jpg

Bedankt voor het kijken en mee denken
Yvonne

2 Laatst bewerkt door Sprokkel (22-11-2010 19:54)

Re: dringend hulp nodig wat is er fout,of wat mis ik

Duidelijker oogjes? En niet echt duidelijke stoel? Dat laatste weet ik niet echt ...Vind hem verder heel geslaagd hoor!

3

Ik vind hem al erg leuk, maar ik vind dat als je zwarte lijntjes doet, je ze overal moet doen. Dus òf alles omlijnen, niet alleen de buitenkant, of niets omlijnen.
Met wat extra lijntjes nu komt het helemaal goed :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

en oogjes, dat was het eerste dat me opviel. Verder ziet het er erg gezellig uit!

5 Laatst bewerkt door Aaf (22-11-2010 19:59)

Ja dat van die lijntjes + duidelijker oogjes vind ik ook.. Wat ik ook altijd erg leuk vind bij blond taarten is een tekst erboven bv: BlaBla... (dat zie je wel vaker toch..?)

Vergeet ik te zeggen dat ik je taart heel leuk vind :)!!

Groetjes, Aaf

6

Marianne schreef:

Ik vind hem al erg leuk, maar ik vind dat als je zwarte lijntjes doet, je ze overal moet doen. Dus òf alles omlijnen, niet alleen de buitenkant, of niets omlijnen.
Met wat extra lijntjes nu komt het helemaal goed :Y

Moet ik dan alles omlijsten met zwarte lijntjes ook bij de handjes en het servies en zo, (zie je dan nog wel wat het is)
Wel bedankt voor je reactie hoor. Oogjes ga ik iets aan doen.

yvonne

7 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-11-2010 20:20)

ik mis idd duidelijke oogjes, maar verder wat mij altijd opvalt (en ik ben geen blond expert en heb nu dus ook niet echt daarop gezocht) volgens mij is bij het blond juist niet altijd alles strak omlijnd. volgens mij stoppen de lijntjes af en toe ergens halverwege. juist dat nochalante. ik ga ff voor je googelen, dan kom ik er nog op terug
verder vind ik dat je al super gepuzzeld hebt. ik vind dat altijd zo moeilijk...

heb ff gekeken voor je. de lijntjes lopen vaak juist wel door idd, maar het sluit niet altijd goed aan op de kleurtjes bij blond, het is allemaal wat losser. en ook hebben alle dames altijd zwarte lijntjes in het haar. google er zelf anders nog even op, of kijk hier op het forum naar de blond taartjes, er staan er heel veel en zeer mooie bij.

groetjes

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Ik denk dat als je de oogjes duidelijker maakt, ie er al heel anders uitziet...
Wel knap gedaan trouwens, met zo'n heel servies...  :thumb:

9

Ik mis ook de oogjes, en inderdaad soms zit er bij Blond ineens een lijntje in de haren, als ware een krul, lok etc etc.
De oogjes zijn meestal lijntjes met wimpers.
Als je de lijntjes te dik vind tov je puzzel, kun je de lijntjes ook met kleurstof maken, zie hier een cc van mij met dat effect:
http://94.100.121.33/1165400001-1165450000/1165409501-1165409600/1165409585_5_ZFZt.jpeg
Veel succes!

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!